Νέα έρευνα: Η ήπια γυμναστική «προπονεί» και το μυαλό σου!

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η ήπια άσκηση μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο στη βελτίωση της μνήμης αλλά και σε άλλα σχετιζόμενα με την ηλικία προβλήματα του εγκεφάλου.

09.01.2017

εχεις διαβασει

ρυτίδες στο πρόσωπο

Νέα μελέτη που έγινε στα πλαίσια της έρευνας «The Fitness for the Ageing Brain Study» (Η άσκηση για τη γήρανση του εγκεφάλου) από επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αυστραλίας διαπίστωσε ότι το βάδισμα και άλλες μορφές ήπιας άσκησης, μπορούν να βοηθήσουν ακόμα και τα άτομα που έχουν προβλήματα μνήμης.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους ειδικούς το βάδισμα, λίγο ποδήλατο, το κολύμπι ακόμα και ο χορός αποτελούν τους καλύτερους και πιο ήπιους τρόπους άσκησης που βοηθούν, όχι μόνο στο να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας, αλλά και να καταπολεμήσουμε το άγχος και το στρες!

Στην έρευνα πήραν μέρος 170 άτομα άνω τω 50 ετών με προβλήματα μνήμης χωρίς ωστόσο, να έχουν διαταραχές άνοιας. Οι ερευνητές τους χώρισαν σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα ακολούθησε ένα πρόγραμμα μέτριας έντασης άσκησης 24 εβδομάδων, που συμπεριελάμβανε είτε 3 φορές την εβδομάδα περπάτημα 50 λεπτών κάθε φορά ή άλλη μέτριας έντασης σωματική άσκηση στο σπίτι. Η δεύτερη ομάδα συνέχισε να έχει τις ίδιες δραστηριότητες όπως προηγουμένως.

πονάω στα πέλματα
Συνολικά τα άτομα της πρώτης ομάδας έκαναν για 142 λεπτά περισσότερη σωματική άσκηση από τα άτομα της δεύτερης ομάδας, δηλαδή περίπου 20 λεπτά περισσότερο κάθε μέρα.

Όταν τελικά έγινε η αξιολόγηση των πνευματικών ικανοτήτων στα άτομα αυτά διαπιστώθηκε ότι όσοι έκαναν άσκηση βάδισης είχαν σημαντικά καλύτερες επιδόσεις στον τομέα των πνευματικών ικανοτήτων και μνήμης από τη δεύτερη ομάδα.

Όπως λένε οι ειδικοί, η σωματική άσκηση και ειδικά το βάδισμα βελτιώνουν τα επίπεδα της μνήμης και γενικά βοηθούν τις πνευματικές δυνατότητες ενός ατόμου όταν μεγαλώνει. Προτείνουν επίσης, τα άτομα άνω των 50 ετών να υιοθετήσουν ένα ελαφρύ πρόγραμμα άσκησης όπως περπάτημα, κολύμβηση, χορό, ποδηλασία για να ισχυροποιήσουν τη μνήμη τους και να αντισταθούν “φυσικά” στην πιθανότητα εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Μετά από πόσο καιρό άσκησης θα γίνω ευλύγιστη;

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις ευλυγισία;

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου
Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#shapegreece