Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Νέα έρευνα: Η ήπια γυμναστική «προπονεί» και το μυαλό σου!

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η ήπια άσκηση μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο στη βελτίωση της μνήμης αλλά και σε άλλα σχετιζόμενα με την ηλικία προβλήματα του εγκεφάλου.

09.01.2017

εχεις διαβασει

ρυτίδες στο πρόσωπο

Νέα μελέτη που έγινε στα πλαίσια της έρευνας «The Fitness for the Ageing Brain Study» (Η άσκηση για τη γήρανση του εγκεφάλου) από επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αυστραλίας διαπίστωσε ότι το βάδισμα και άλλες μορφές ήπιας άσκησης, μπορούν να βοηθήσουν ακόμα και τα άτομα που έχουν προβλήματα μνήμης.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους ειδικούς το βάδισμα, λίγο ποδήλατο, το κολύμπι ακόμα και ο χορός αποτελούν τους καλύτερους και πιο ήπιους τρόπους άσκησης που βοηθούν, όχι μόνο στο να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας, αλλά και να καταπολεμήσουμε το άγχος και το στρες!

Στην έρευνα πήραν μέρος 170 άτομα άνω τω 50 ετών με προβλήματα μνήμης χωρίς ωστόσο, να έχουν διαταραχές άνοιας. Οι ερευνητές τους χώρισαν σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα ακολούθησε ένα πρόγραμμα μέτριας έντασης άσκησης 24 εβδομάδων, που συμπεριελάμβανε είτε 3 φορές την εβδομάδα περπάτημα 50 λεπτών κάθε φορά ή άλλη μέτριας έντασης σωματική άσκηση στο σπίτι. Η δεύτερη ομάδα συνέχισε να έχει τις ίδιες δραστηριότητες όπως προηγουμένως.

πονάω στα πέλματα
Συνολικά τα άτομα της πρώτης ομάδας έκαναν για 142 λεπτά περισσότερη σωματική άσκηση από τα άτομα της δεύτερης ομάδας, δηλαδή περίπου 20 λεπτά περισσότερο κάθε μέρα.

Όταν τελικά έγινε η αξιολόγηση των πνευματικών ικανοτήτων στα άτομα αυτά διαπιστώθηκε ότι όσοι έκαναν άσκηση βάδισης είχαν σημαντικά καλύτερες επιδόσεις στον τομέα των πνευματικών ικανοτήτων και μνήμης από τη δεύτερη ομάδα.

Όπως λένε οι ειδικοί, η σωματική άσκηση και ειδικά το βάδισμα βελτιώνουν τα επίπεδα της μνήμης και γενικά βοηθούν τις πνευματικές δυνατότητες ενός ατόμου όταν μεγαλώνει. Προτείνουν επίσης, τα άτομα άνω των 50 ετών να υιοθετήσουν ένα ελαφρύ πρόγραμμα άσκησης όπως περπάτημα, κολύμβηση, χορό, ποδηλασία για να ισχυροποιήσουν τη μνήμη τους και να αντισταθούν “φυσικά” στην πιθανότητα εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Το top πρόγραμμα με σχοινάκι για να καις λίπος στο full!

Ξέρεις πως το σχοινάκι είναι μία παραδοσιακή υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) για καύση λίπους. Ανακάλυψε τώρα αυτή τη νέα παραλλαγή για μυς με πιο έντονη γράμμωση. 

Noμίζεις ότι είσαι pro στα push-ups; Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει αυτές τις παραλλαγές!

Οι 5 τρόποι για να κάνεις αυτή την κλασική άσκηση πιο ενδιαφέρουσα και ακόμα πιο αποτελεσματική!

Το δοκίμασα: Κάνε Bootybarre για σούπερ σώμα γρήγορα (ξέρεις τι είναι;)
Το δοκίμασα: Κάνε Bootybarre για σούπερ σώμα γρήγορα (ξέρεις τι είναι;)

Η fitness editor ανέλαβε δράση και το δοκίμασε για σένα, πριν από σένα.

ωραιότερα σώματα
Ποιο θεωρείς εσύ ωραίο σώμα; Βρήκαμε τα 10 πιο fit κορίτσια στο instagram! Ποιο είναι το ιδανικό σώμα;

Αξιοζήλευτα bikini bodies μάς χαρίζουν το ιδανικό κίνητρο για άσκηση. Το έχεις!

Τι είναι η υψηλή ένταση στην άσκηση; Ο γρήγορος τρόπος να χτίσεις μυς για ένα super καλλίγραμμο κορμί!

Φόρα το μπικίνι με αυτοπεποίθηση! Χτίσε μυς και απόκτησε ένα super καλλίγραμμο κορμί με τις top συμβουλές της personal trainer Χριστίνας Μαυρίδου.

Πώς να δείχνω 10 χρόνια νεότερη; Η επιστήμη βρήκε τη δραστηριότητα που πρέπει να κάνεις

Τελικά, η τιμή του να φαίνεται 10 χρόνια νεότερη δεν είναι και τόσο ακριβή. Και δεν περιλαμβάνει botox.

#shapegreece