Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνε κοιλιά-πλάκα στο στύλο με pole dancing

Να πώς θα δείξεις αδύνατη και σέξι: κάνοντας γυμναστική σε στύλο (pole dancing)! Στα plus: θα το διασκεδάσεις κιόλας!

02.04.2017

εχεις διαβασει

Αποτελεί τη νέα τάση στη γυμναστική, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους οπαδούς, ανάμεσά τους κaι αρκετές celebrities, όπως η Jennifer Aniston, η Eva Longoria και η Heidi Klum, αφού συνδυάζει διασκέδαση με σωματική ενδυνάμωση. Αν σκέφτεσαι να το δοκιμάσεις, η Αμαρυλλίς Κουκουλέρου, προπονήτρια pole dancing, απαντά σε όλες τις απορίες σου.

«Τι είναι το pole dancing;»

Δεν έχει καμία σχέση με το κοινό στριπτίζ (χωρίς παρεξήγηση, Demi Μoore). Πρόκειται για ένα αξιόλογο άθλημα το οποίο συνδυάζει σέξι χορό και ακροβατική γυμναστική σε στύλο. Ολοένα και περισσότερος κόσμος παγκοσμίως ασχολείται με τον πρωτότυπο αυτόν τρόπο έκφρασης που προσφέρει παράλληλα και μια ενδιαφέρουσα μορφή εκγύμνασης πέρα από τα συνήθη δεδομένα των γυμναστηρίων.

Εκτός από τη σωματική εκγύμναση, χαρίζει και μια απελευθερωμένη έκφραση της ιδιοσυγκρασίας του ατόμου που συνεπάγεται την αύξηση της αυτοπεποίθησης, της σεξουαλικότητας και του αυτοσεβασμού.

«Χρειάζεται να είμαι γυμνασμένη;»

Όχι. Tο εν λόγω άθλημα απαιτεί 20% δύναμη και 80% τεχνική. Το ανθρώπινο σώμα είναι έτσι δομημένο ώστε να μπορεί να σηκώσει τουλάχιστον το βάρος του.

 

«Πρέπει να έχω προηγούμενη εμπειρία στο χορό;»

Φυσικά και όχι! Οι δάσκαλοι σου δείχνουν την κάθε χορευτική κίνηση λεπτομερώς από την αρχή.

 

«Θα δω βελτίωση στο σώμα μου;»

Ο χορός είναι από μόνος του εξαιρετική αεροβική γυμναστική η οποία στοχεύει στο κάψιμο θερμίδων. Το pole dancing προσφέρει σταδιακά μυϊκή ενδυνάμωση και ευεξία, βελτιώνει την ευλυγισία και τη στάση του σώματος. Παράλληλα, βοηθά την αυτοσυγκέντρωση και το συντονισμό του σώματος και του πνεύματος.

Σε συνδυασμό με τις ασκήσεις στο στύλο και στο έδαφος επιτυγχάνεις εκπληκτική βελτίωση του μυϊκού συστήματος. Από τον πρώτο κιόλας μήνα θα παρατηρήσεις χάσιμο πόντων αλλά και σημαντική γράμμωση σε ολόκληρο το σώμα. Επίσης, βοηθά στον αρμονικό συντονισμό των κινήσεων του σώματος, στη δημιουργική διοχέτευση της ενέργειας και την εξωτερίκευση συναισθημάτων σου.

 

«Μπορώ να κάνω pole dancing ανεξάρτητα με το πόσα κιλά είμαι;»

Το pole dancing απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από το φύλο, τα κιλά, τη φυσική κατάσταση, την ηλικία ή το προσωπικό στυλ.

 

«Τι πρέπει να φοράω;»

Κοντά σορτσάκια και T-Shirt. Γενικά ισχύει το «όσα λιγότερο τόσο το καλύτερο». Αυτό γιατί η επαφή του γυμνού δέρματος με το στύλο προκαλεί μεγαλύτερη πρόσφυση και, κατ’ επέκταση, διευκολύνει την κίνηση.

 

«Ποσό συχνά θα πρέπει να παρακολουθώ τα μαθήματα;»

Σου προτείνουμε δύο φορές την εβδομάδα για να τελειοποιήσεις την τεχνική και τη χορογραφία σου.

 

«Πόσες θερμίδες θα καίω;»

Έρευνες έχουν δείξει ότι καίμε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα!

Oι βασικές ανησυχίες σου για τη γυμναστική σε στύλο

Είναι τρομακτικό να μπαίνεις σε μια τάξη και να βλέπεις ανθρώπους με κοντά σορτς και αθλητικά σουτιέν. Όμως, δε χρειάζεται να είσαι αδύνατη, δυνατή και ευλύγιστη για να κάνεις pole dance.

Για να προετοιμαστείς για το πρώτο σου μάθημα pole fitness:

  • Εμπνεύσου Δες βίντεο στο youtube και ψάξε το είδος του pole dancing που θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου να κάνει, είτε είναι αισθησιακό είτε πιο κοντά στο αθλητικό στυλ.
  • Αποκάλυψε λίγο δέρμα Δεν είσαι μισόγυμνη για να επιδειχτείς – σε βοηθά να κρατηθείς καλύτερα στο στύλο. Θα χρειαστεί να κάνεις επαφή με το μέσα μέρος των μηρών σου και τις μασχάλες, γι’ αυτό φόρα ένα αμάνικο μπλουζάκι και το πιο κοντό σορτς με το οποίο νιώθεις άνετα. «Όλοι θα είναι ντυμένοι περίπου σαν εσένα, οπότε δε θα νιώθεις περίεργα», λέει ο Άγγελος Πάπαρης και προσθέτει: «Και μην ανησυχείς, οι χορευτές –ανάμεσά τους και η προπονήτριά σου–- δεν έχουν πάντα τον “ιδανικό” σωματότυπο: βγαίνουν σε όλα τα σχέδια και τα μεγέθη!».
  • Περίμενε πως θα ιδρώσεις «Τα χέρια σου θα ιδρώσουν. Είναι φυσιολογικό και στο τέλος θα μειωθεί όταν δε θα είσαι τόσο νευρική» τονίζει ο ειδικός. Και μπορεί αυτό να μη χρειάζεται να το πούμε, αλλά παράλειψε την κρέμα σώματος.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Καμία άσκηση γλουτών δεν θα έχει αποτέλεσμα αν δεν ξέρεις ΑΥΤΟ!

Ξέρεις ποιο είναι το μυστικό για να αποκτήσεις τέλειους γλουτούς;

μετά την άσκηση
7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα και…)

Πεθαίνεις της πείνας και δε ξέρεις τι να φας; Δες τι τρώνε οι fitness experts.

Η Δέσποινα Βανδή μάς αποκαλύπτει το μυστικό για τέλειο κορμί
Η Δέσποινα Βανδή μάς αποκαλύπτει το μυστικό για τέλειο κορμί

Δες τη φωτογραφία που δημοσίευσε αλλά και τις συμβουλές της

Πώς θα υπολογίσω το ιδανικό βάρος σώματος;

H διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου συμβουλεύει πώς θα εκτιμήσουμε το ιδανικό βάρος και εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι αξιόπιστος ο Δείκτης Μάζας Σώματος!.

Οι top ασκήσεις για τη χαλάρωση στα μπράτσα που συστήνει η Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει «θαυματουργές» συμβουλές και ασκήσεις για να πεις για πάντα αντίο στη χαλάρωση στα μπράτσα!

#shapegreece