Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γυμναστική με ιμάντες TRX: τι πρέπει να γνωρίζεις

Η Δέσποινα Βανδή με τις φίλες της, προπονούνται πλέον καθημερινά με ιμάντες TRX. Η μόδα στα προγράμματα ασκήσεων που θα βρεις σε κάθε καλό γυμναστήριο, μπορεί να γραμμώσει όλο σου το σώμα και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μάθε πως θα το πετύχεις.

15.06.2012

εχεις διαβασει

TRX προπόνηση με ιμάντες

Πρόκειται για την τελευταία τεχνολογία στη λειτουργική προπόνηση. Μπορείς να γυμνάσεις όλο το σώμα χωρίς να κινδυνεύεις από τραυματισμούς, με εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στη σύσφιγξη όσο και στο χάσιμο θερμίδων και αδυνάτισμα.


Η Δέσποινα Βανδή με τις φίλες της, ακολουθούν ένα βασικό πρόγραμμα με ιμάντες TRX υπό τις οδηγίες του προπονητή τους. Φυσικά, όσο περισσότερες επαναλήψεις εκτελέσεις, κι όσο περισσότερη κλίση έχει το σώμα σου, τόσο μεγαλύτερο το όφελος για τη σιλουέτα σου.

Τι είναι το TRX; Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές με τον οποίο μπορείς να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες με μία άσκηση και, ειδικά, τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σου.  Μπορείς να εκτελέσεις μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας ως μοναδικό εργαλείο, το ίδιο σου το σώμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους ιμάντες όπου υπάρχει σταθερή βάσει (εντός και εκτός σπιτιού). Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών.

Κι αν δεν έχεις ιμάντες ή χρήματα για γυμναστήριο; Μην σκας. Δέσε την άκρη ενός λάστιχου σε χαμηλό σταθερό αντικείμενο, όπως το πόδι του καναπέ.
 

Εκτός από το TRX, η Δέσποινα κάνει βαράκια, διάδρομο και αεροβική σε ομαδικό πρόγραμμα ενώ κάνει ασκήσεις και μόνη της, αφιερώνοντας περίπου μισή ώρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα για να «χτίσει» το θεϊκό κορμί της.

Μιλώντας στην Τατιάνα Στεφανίδου, η αγαπημένη τραγουδίστρια τόνισε:
«Να ‘ναι καλά τα περιοδικά που μας ρετουσάρουν στις φωτογραφίσεις. Είναι ωραίο να βλέπεις τον εαυτό σου κάπως, έχουμε και μια ματαιοδοξία. Έχω κάποια συγκεκριμένα ελαττώματα. Δεν έχω το σώμα μοντέλου. Έχω αποδεχθεί τον εαυτό μου όπως είναι. Την πιο δύσκολη φάση την πέρασα μετά τις εγκυμοσύνες, οπότε και έκανα υπερπροσπάθεια να επιστρέψω στο σώμα μου».

Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια που κάνει η Δέσποινα όσον αφορά την εκγύμναση του σώματός της, παίζει και η άποψη του συζύγου της Ντέμη Νικολαίδη. Εκείνος της τονίζει άμεσα ότι έχει πάρει ένα ή δύο κιλάκια- κι όταν αυτό συμβαίνει, η Δέσποινα προσπαθεί ακόμα πιο πολύ να βελτιώσει την εικόνα της.

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πρόγραμμα άσκησης: Ο πιο γρήγορος τρόπος για να κάψεις 300 θερμίδες

Νίκησε την πλήξη, κάψε θερμίδες και βάλε μπρος στην καύση λίπους με αυτό το πρόγραμμα για διάδρομο και ελλειπτικό.

Σφιχτοί γλουτοί με προπόνηση 18 λεπτών; Ναι γίνεται!

Θες σούπερ ασκήσεις για σύσφιξη και ανόρθωση γλουτών;

Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

Αυτό το πρόγραμμα προπόνησης συνδυάζει τις διατάσεις, τη χαλάρωση και τα οφέλη της yoga για την ισορροπία με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή για καύση λίπους: τα kettlebells.

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Μήλος, Αχλάδι, Κλεψύδρα, Σωλήνας. Δες ποιος είναι ο σωματότυπός σου και τι γυμναστική χρειάζεται (Plus: Η σωστή δίαιτα και τα fashion tips!)

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

#shapegreece