Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γυμναστική με ιμάντες TRX: τι πρέπει να γνωρίζεις

Η Δέσποινα Βανδή με τις φίλες της, προπονούνται πλέον καθημερινά με ιμάντες TRX. Η μόδα στα προγράμματα ασκήσεων που θα βρεις σε κάθε καλό γυμναστήριο, μπορεί να γραμμώσει όλο σου το σώμα και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μάθε πως θα το πετύχεις.

15.06.2012

εχεις διαβασει

TRX προπόνηση με ιμάντες

Πρόκειται για την τελευταία τεχνολογία στη λειτουργική προπόνηση. Μπορείς να γυμνάσεις όλο το σώμα χωρίς να κινδυνεύεις από τραυματισμούς, με εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στη σύσφιγξη όσο και στο χάσιμο θερμίδων και αδυνάτισμα.


Η Δέσποινα Βανδή με τις φίλες της, ακολουθούν ένα βασικό πρόγραμμα με ιμάντες TRX υπό τις οδηγίες του προπονητή τους. Φυσικά, όσο περισσότερες επαναλήψεις εκτελέσεις, κι όσο περισσότερη κλίση έχει το σώμα σου, τόσο μεγαλύτερο το όφελος για τη σιλουέτα σου.

Τι είναι το TRX; Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές με τον οποίο μπορείς να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες με μία άσκηση και, ειδικά, τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σου.  Μπορείς να εκτελέσεις μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας ως μοναδικό εργαλείο, το ίδιο σου το σώμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους ιμάντες όπου υπάρχει σταθερή βάσει (εντός και εκτός σπιτιού). Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών.

Κι αν δεν έχεις ιμάντες ή χρήματα για γυμναστήριο; Μην σκας. Δέσε την άκρη ενός λάστιχου σε χαμηλό σταθερό αντικείμενο, όπως το πόδι του καναπέ.
 

Εκτός από το TRX, η Δέσποινα κάνει βαράκια, διάδρομο και αεροβική σε ομαδικό πρόγραμμα ενώ κάνει ασκήσεις και μόνη της, αφιερώνοντας περίπου μισή ώρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα για να «χτίσει» το θεϊκό κορμί της.

Μιλώντας στην Τατιάνα Στεφανίδου, η αγαπημένη τραγουδίστρια τόνισε:
«Να ‘ναι καλά τα περιοδικά που μας ρετουσάρουν στις φωτογραφίσεις. Είναι ωραίο να βλέπεις τον εαυτό σου κάπως, έχουμε και μια ματαιοδοξία. Έχω κάποια συγκεκριμένα ελαττώματα. Δεν έχω το σώμα μοντέλου. Έχω αποδεχθεί τον εαυτό μου όπως είναι. Την πιο δύσκολη φάση την πέρασα μετά τις εγκυμοσύνες, οπότε και έκανα υπερπροσπάθεια να επιστρέψω στο σώμα μου».

Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια που κάνει η Δέσποινα όσον αφορά την εκγύμναση του σώματός της, παίζει και η άποψη του συζύγου της Ντέμη Νικολαίδη. Εκείνος της τονίζει άμεσα ότι έχει πάρει ένα ή δύο κιλάκια- κι όταν αυτό συμβαίνει, η Δέσποινα προσπαθεί ακόμα πιο πολύ να βελτιώσει την εικόνα της.

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ΦΛΑΤ κοιλιά σε 5 μόλις λεπτά με τις ασκήσεις του celeb trainer (Τα απόλυτα βίντεο γυμναστικής για το σπίτι!)

Kαλλίγραμμη κοιλιά ΤΩΡΑ με τις ασκήσεις του Derek DeGrazio, που ξεφεύγουν από τους κλασικούς κοιλιακούς.

Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού (ναι, και το καλοκαίρι!)

Για αυτό το πρόγραμμα δε χρειάζεσαι
εξοπλισμό παρά μόνο το σώμα σου. Συνδυάζει
μυική ενδυνάμωση και αεροβική για να καις
λίπος και σμιλεύεις τους μυς. Μπορείς να το
κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

12 φορές που η Kate Hudson μας έκανε να θέλουμε να γυμναστούμε

H Kate Hudson, πέρα από το ταλέντο της στην υποκριτική, διαθέτει ένα ονειρεμένο σώμα.

3 καλοί λόγοι για περισσότερο κολύμπι!

Μήπως περνάς πολλές ώρες στην… ξαπλώστρα; Ιδού το κίνητρο για να μπεις τρέχοντας στη θάλασσα.

Γνώρισε την Κατερίνα Στεφανίδη, Χρυσή Ολυμπιονίκη στο άλμα επί κοντώ!

Ένα Q&A για την αθλήτρια που μας έφερε Χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Σε ευχαριστούμε Κατερίνα!

Η top άσκηση Pilates για δυνατό κορμό! (Ab series of 5 για γράμμωση στην κοιλιά!)

Η άσκηση series of 5 υπόσχεται να σου χαρίσει επίπεδη κοιλιά. Δες το βίντεό!

#shapegreece