Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Βίντεο γυμναστικής: Full πρόγραμμα για κοιλιακούς με 9 top ασκήσεις σε καρέκλα

Δες το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου.

05.01.2017

εχεις διαβασει

ασκήσεις στην καρέκλα

Ασκήσεις στην καρέκλα για φλατ κοιλιά; Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια καρέκλα και… ίσως έναν σκύλο αν θέλεις να «ανεβάσεις» το βίντεο σου στα social media και να κερδίσει περισσότερα likes.

Ακολούθησε το συγκεκριμένο πρόγραμμα ακόμα και μπροστά από την τηλεόραση και δούλεψε την κοιλιά σου χωρίς να το καταλάβεις.

Ασκήσεις στην καρέκλα

1. 20 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά
2. 12 επαναλήψεις
3. 10 σε κάθε πόδι
4. 15 επαναλήψεις
5. 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά
6. 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά
7. 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι
8. 12 κύκλους σε κάθε πόδι
9. 12 επαναλήψεις σε κάθε πόδι

Extra Tip: Αν είσαι αρχάρια ακολούθησε τον παραπάνω κύκλο ασκήσεων 2 φορές, αν είσαι μεσαίου επιπέδου προτίμησε να το κάνεις 3 φορές κι αν είσαι προχωρημένη τότε πάμε δυνατά για τις 4.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

H Reebok λανσάρει το νέο Print Smooth για αξέχαστο τρέξιμο

Άφησε το αποτύπωμά σου κάθε φορά που τρέχεις

Άσχημα νέα! Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν δεν ασκείσαι για 2 εβδομάδες;

Αυτή η έρευνα μας έκανε να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό.

Τι να φας πριν την άσκηση για να έχεις ένεργεια;

Ποαι είναι τα σωστά σνακ για να ασκηθείς στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων σου;

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

push ups
Κάνεις push ups; Η σούπερ διασκεδαστική παραλλαγή με… χορό

Ακόμα και η fitness editor που δε συμπαθεί τα push ups, τη δοκίμασε και ενθουσιάστηκε.

#shapegreece