Προπόνηση Tabata για κοιλιά με την Εύα Χοντακόφσκα! Οι 3 σούπερ ασκήσεις για κοιλιά!

H γνωστή trainer Εύα Χοντακόφσκα κάνει τη σούπερ άσκηση για κοιλιά!

Πλάγια άλματα Β:

Συνέχεια της κίνησης Α. Κάνε για 20 δευτερόλεπτα πλάγια άλματα προς τη μια και την άλλη κατεύθυνση με 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Εκτέλεσε συνολικά 8 σετ.
  • Πλάγια Άλματα Α:
  • Πλάγια άλματα Β:
  • Πλάγια στήριξη
« »
Θέλεις περισσότερα Shape Tips;
Κάνε δωρεάν εγγραφή στα newsletter μας:

Διαβάζονται περισσότερο:

Κάψε θερμίδες χωρίς... γυμναστική! Γίνεται με 5 εύκολες εναλλακτικές

Κάψε θερμίδες χωρίς... γυμναστική! Γίνεται με 5 εύκολες εναλλακτικές

Δεν (θες να) έχεις χρόνο για γυμναστική; Δοκίμασε αυτά τα τρικ για να ασκείσαι χωρίς (σχεδόν) καθόλου προσπάθεια.
Το PureBOOST X είναι το μυστικό που θα κάνει το τρέξιμό σου απόλαυση!

Το PureBOOST X είναι το μυστικό που θα κάνει το τρέξιμό σου απόλαυση!

Η adidas καινοτομεί και δημιουργεί το παπούτσι PureBOOST X για υψηλές επιδόσεις και απαράμιλλο στυλ.
Τα Shape Girls της εβδομάδας έχουν μανία με το pole dancing!

Τα Shape Girls της εβδομάδας έχουν μανία με το pole dancing!

... και εξαιρετική ευλυγισία!
Οι πιο αποτελεσματικοί κοιλιακοί σύμφωνα με την επιστήμη! (δεν είναι ροκανίσματα!)

Οι πιο αποτελεσματικοί κοιλιακοί σύμφωνα με την επιστήμη! (δεν είναι ροκανίσματα!)

Μήπως κάνεις ένα σωρό κοιλιακούς και δεν βλέπεις την καλλίγραμμη κοιλιά που θέλεις;
H top άσκηση για καλοσχηματισμένους γλουτούς δεν θέλει εξοπλισμό!

H top άσκηση για καλοσχηματισμένους γλουτούς δεν θέλει εξοπλισμό!

Μπορείς να την κάνεις ακόμα και τώρα!
Backstage από τη φωτογράφιση της Κατερίνας Καινούργιου για το SHAPE Φεβρουαρίου

Backstage από τη φωτογράφιση της Κατερίνας Καινούργιου για το SHAPE Φεβρουαρίου

Η Κατερίνα Καινούργιου είναι το cover girl του νέου SHAPE Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί!
Οι top ασκήσεις με foam roller που χρειάζεται το σώμα σου!

Οι top ασκήσεις με foam roller που χρειάζεται το σώμα σου!

Οι μύες σου θα τις λατρέψουν!
Ο fitness διαγωνισμός της χρονιάς (πήρες μέρος;)

Ο fitness διαγωνισμός της χρονιάς (πήρες μέρος;)

Τα 8 λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις!

Τα 8 λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις!

Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί; Ξανά σκέψου το! Μάθε να μην ακούς (πάντα) τις fitness συμβουλές που σου δίνουν.
Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα
Σφιχτή κοιλιά σε 30 δευτερόλεπτα; Κάνε την πιο εύκολη άσκηση για ΦΛΑΤ κοιλιακούς!

Σφιχτή κοιλιά σε 30 δευτερόλεπτα; Κάνε την πιο εύκολη άσκηση για ΦΛΑΤ κοιλιακούς!

Αφιέρωσε μόνο 30 δευτερόλεπτα την ημέρα και απόκτησε εντυπωσιακά πιο σφιχτή κοιλιά!
Πώς θα σφίξει το σώμα μου; Έχουμε τα έξυπνα tips από τη γυμνάστρια!

Πώς θα σφίξει το σώμα μου; Έχουμε τα έξυπνα tips από τη γυμνάστρια!

Αν έχεις ήδη χάσει κιλά και θέλεις σύσφιγξη, χρειάζεσαι μια απλή αλλαγή στο πρόγραμμα σου που θα σε βοηθήσει να σμιλέψεις το νέο σου σώμα
Αυτές είναι οι top ασκήσεις με TRX για προχωρημένες!

Αυτές είναι οι top ασκήσεις με TRX για προχωρημένες!

Ανεβάζουμε τον πήχη ψηλά, ακολουθώντας τα χνάρια της Izabel Goulart.
4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Εύκολες κινήσεις αποτοξίνωσης για επίπεδο στομάχι άμεσα! Τι πρέπει να κάνεις το πρωί;
Αν η διαλειμματική προπόνηση σου φαίνεται βαρετή, δοκίμασέ τη στον πάγο!

Αν η διαλειμματική προπόνηση σου φαίνεται βαρετή, δοκίμασέ τη στον πάγο!

Καλή τύχη!
Επιστροφή στην κορυφή