4 ασκήσεις για κοιλιά- γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Φτιάξε κορμί λαχταριστό με τη Σόφη Πασχάλη. Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

Κοιλιακοί

Γυμνάζει τους χαμηλούς και τους πάνω κοιλιακούς.

Α. Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου κάτω από τους γλουτούς σου και λύγισε τα πόδια σου, ώστε τα γόνατα να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.

Β. Τέντωσε τα πόδια σου μπροστά σφίγγοντας την κοιλιά σου και φέρ' τα πάλι στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 8 επαναλήψεων.
  • Στάση «Σανίδα»
  • Κοιλιακοί
  • Στάση «Τραπεζάκι»
  • Σανίδα στους Αγκώνες
« »
Θέλεις περισσότερα Shape Tips;
Κάνε δωρεάν εγγραφή στα newsletter μας:

Διαβάζονται περισσότερο:

Το Shape γιορτάζει τα δέκα χρόνια του και σου δίνει την ευκαιρία να ζήσεις την απόλυτη εμπειρία running!

Το Shape γιορτάζει τα δέκα χρόνια του και σου δίνει την ευκαιρία να ζήσεις την απόλυτη εμπειρία running!

Τα 8 λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις!

Τα 8 λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις!

Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί; Ξανά σκέψου το! Μάθε να μην ακούς (πάντα) τις fitness συμβουλές που σου δίνουν.
Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα
Σφιχτή κοιλιά σε 30 δευτερόλεπτα; Κάνε την πιο εύκολη άσκηση για ΦΛΑΤ κοιλιακούς!

Σφιχτή κοιλιά σε 30 δευτερόλεπτα; Κάνε την πιο εύκολη άσκηση για ΦΛΑΤ κοιλιακούς!

Αφιέρωσε μόνο 30 δευτερόλεπτα την ημέρα και απόκτησε εντυπωσιακά πιο σφιχτή κοιλιά!
Πώς θα σφίξει το σώμα μου; Έχουμε τα έξυπνα tips από τη γυμνάστρια!

Πώς θα σφίξει το σώμα μου; Έχουμε τα έξυπνα tips από τη γυμνάστρια!

Αν έχεις ήδη χάσει κιλά και θέλεις σύσφιγξη, χρειάζεσαι μια απλή αλλαγή στο πρόγραμμα σου που θα σε βοηθήσει να σμιλέψεις το νέο σου σώμα
Αυτές είναι οι top ασκήσεις με TRX για προχωρημένες!

Αυτές είναι οι top ασκήσεις με TRX για προχωρημένες!

Ανεβάζουμε τον πήχη ψηλά, ακολουθώντας τα χνάρια της Izabel Goulart.
4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Εύκολες κινήσεις αποτοξίνωσης για επίπεδο στομάχι άμεσα! Τι πρέπει να κάνεις το πρωί;
Αν η διαλειμματική προπόνηση σου φαίνεται βαρετή, δοκίμασέ τη στον πάγο!

Αν η διαλειμματική προπόνηση σου φαίνεται βαρετή, δοκίμασέ τη στον πάγο!

Καλή τύχη!
Νέο Shape Φεβρουαρίου με δώρο συγκριτικό θερμιδομετρητή για να βρίσκεις τις θερμίδες ανά κατηγορία!

Νέο Shape Φεβρουαρίου με δώρο συγκριτικό θερμιδομετρητή για να βρίσκεις τις θερμίδες ανά κατηγορία!

Το νέο Shape Φεβρουαρίου κυκλοφορεί την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου με δώρο θερμιδομετρητή και μαζί δωρεάν καλλυντικά και αξεσουάρ από τη συλλογή του Shape.
Άσκηση σανίδα για προχωρημένες! Η δύσκολη παραλλαγή που θα σε ενθουσιάσει!

Άσκηση σανίδα για προχωρημένες! Η δύσκολη παραλλαγή που θα σε ενθουσιάσει!

Και πώς όχι άλλωστε, αφού δυναμώνει όλο το σώμα.
Γρήγοροι και εύκολοι κοιλιακοί στο σπίτι; Χρειάζεσαι μόλις 5 λεπτά και μία πετσέτα!

Γρήγοροι και εύκολοι κοιλιακοί στο σπίτι; Χρειάζεσαι μόλις 5 λεπτά και μία πετσέτα!

Μετά τα μπικίνι, σειρά έχουν τα εφαρμοστά φορέματα των γιορτών. Και θέλεις να τα φορέσεις με αυτοπεποίθηση, σωστά;
Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Ανέβασε ταχύτητα στη βόλτα του σκύλου σου και θα έχετε και οι δύο διπλό όφελος!
Να γιατί το τρέξιμο στο διάδρομο σου φαίνεται βαρετό! (δες τα λάθη που κάνεις!)

Να γιατί το τρέξιμο στο διάδρομο σου φαίνεται βαρετό! (δες τα λάθη που κάνεις!)

5 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι δρομείς όταν πατούν το κουμπί START του διαδρόμου.
To πιο cool Shape Girl της εβδομάδας: H @yoga.in.the.kitchen εξερευνά την πόλη της κάνοντας yoga!

To πιο cool Shape Girl της εβδομάδας: H @yoga.in.the.kitchen εξερευνά την πόλη της κάνοντας yoga!

Υπέροχες φωτογραφίες μάς χαρίζουν έμπνευση και κίνητρο για άσκηση.
Πόσες θερμίδες καις με το ποδήλατο; Ξεκίνα σήμερα!

Πόσες θερμίδες καις με το ποδήλατο; Ξεκίνα σήμερα!

Είναι ίσως πιο διασκεδαστικός τρόπος για να κάψεις περισσότερες από 500 θερμίδες σε μία ώρα και ιδανικός για αυτή την εποχή. Mάθε όλα όσα πρέπει να ξέρεις.
Επιστροφή στην κορυφή