Προπόνηση Tabata για κοιλιά με την Εύα Χοντακόφσκα

14-11-2012
Το πρόγραμμα: 8 σετ των 20 δευτερολέπτων με διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Τα 8 σετ διαρκούν 4 λεπτά. Το πρόγραμμα είναι εμπνευσμένο από την Tabata και βασίζεται στο χρονόμετρο, ενώ αλλάζει η έντασή του. Σου προσφέρει μείωση του λίπους και σύσφιγξη όλων των μυϊκών ομάδων.
 
 
Πλάγια άλματα Β:
Πλάγια άλματα Β:

Συνέχεια της κίνησης Α. Κάνε για 20 δευτερόλεπτα πλάγια άλματα προς τη μια και την άλλη κατεύθυνση με 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Εκτέλεσε συνολικά 8 σετ.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Tabata: Ακόμα δεν τη δοκίμασες;
Κάνε Tabata & κάψε το περιττό λίπος σε 4 λεπτά
3 ασκήσεις - φωτιά κι αποκτάς επίπεδη κοιλιά
Αυτός ο τύπος προπόνησης, στο οποίο βασίστηκε και το Shape Fitness Programme του περιοδικού Shape κάνει την εμφάνισή του στα γυμναστήρια σε όλο τον κόσμο ως το πιο hot trend της σεζόν.
Η Tabata αποτελεί μία από τις κορυφαίες μεθόδους άσκησης για το 2013. Κι αυτό γιατί μέσα σε τέσσερα λεπτά, υπόσχεται να σου χαρίσει το σώμα -και ειδικά την κοιλιά- που ονειρεύεσαι! Αρκεί, να είσαι πρόθυμη να τα δώσεις όλα!
Η Dominique Hall, προσωπική προπονήτρια και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια των Kettlebells, μας δείχνει τρεις ασκήσεις για την κοιλιά με σίγουρο αποτέλεσμα. Φρόντισε να τις κάνεις καθημερινά για να αποκτήσεις επιτέλους τους σμιλεμένους κοιλιακούς που επιθυμείς! Δες το βίντεο.