Γυμναστική στο σπίτι με 3 εύκολες ασκήσεις

23-09-2012
Έξω βρέχει; Άργησες να επιστρέψεις από τη δουλειά; Θέλεις να γυμναστείς γρήγορα; Πολύ γρήγορα; Σου έχουμε τρεις απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, στο γραφείο, ακόμα και στο δρόμο (στο μετρό) κι ας σε περνάνε για τρελή!
 
 
Ροκάνισμα σε Μπάλα με Βάρος
Ροκάνισμα σε Μπάλα με Βάρος

Κράτα με τα δύο χέρια στο στήθος μία ιατρική μπάλα βάρους 3 κιλών, ξάπλωσε ανάσκελα σε μία μπάλα γυμναστικής, με τη μέση στο κέντρο της, και λύγισε τα γόνατα σε ορθή γωνία, με τα πέλματα τεντωμένα στο πάτωμα. Κάνε ροκάνισμα και χαμήλωσε. Εκτέλεσε 20 επαναλήψεις.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Βίντεο: Κάνουμε γυμναστική με την Valerie Waters!
4 όπλα για να πετύχεις γράμμωση στο σπίτι
Σούπερ πρόγραμμα ασκήσεων! Τέλειο σώμα στο σπίτι.
Μάθε ποια είναι η νέα τάση στη γυμναστική από την personal trainer των stars του Hollywood, Valerie Waters.
Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει στην αναγνώστρια του shape.gr απλές ασκήσεις για γράμμωση. Αν δεν έχεις χρόνο για να τρέξεις στο γυμναστήριο, είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις!
Ακολούθησε το πρόγραμμα των εύκολων ασκήσεων για το σπίτι και νιώσε το σώμα σου να αλλάζει μέσα σε μία μόλις εβδομάδα. Αν συνδυάσεις το πρόγραμμα με 20 λεπτά διάδρομο την ημέρα μπορείς να φορέσεις ένα νούμερο μικρότερο σε ένα μήνα.