Γυμναστική στο σπίτι με 3 εύκολες ασκήσεις

Γυμναστική στο σπίτι. Σου έχουμε τρεις απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις παντού: στο σπίτι, στο γραφείο, ακόμα και στο δρόμο (στο μετρό) κι ας σε περνάνε για τρελή!
» Ροκάνισμα σε Μπάλα με Βάρος

Ροκάνισμα σε Μπάλα με Βάρος

Κράτα με τα δύο χέρια στο στήθος μία ιατρική μπάλα βάρους 3 κιλών, ξάπλωσε ανάσκελα σε μία μπάλα γυμναστικής, με τη μέση στο κέντρο της, και λύγισε τα γόνατα σε ορθή γωνία, με τα πέλματα τεντωμένα στο πάτωμα. Κάνε ροκάνισμα και χαμήλωσε. Εκτέλεσε 20 επαναλήψεις.
  • Ροκάνισμα σε Μπάλα με Βάρος
  • Κάθισμα με Κάμψη και Άλματα
  • Περπάτημα σε Σκάλα με τα Χέρια
« »