Kayla Itsines: Οι top ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα ή εξοπλισμό

Θα χρειαστείς μόλις 10 λεπτά.

06.11.2017

εχεις διαβασει

ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα

Αν δεν έχεις ιδέα ποια είναι η Kayla Itsines και τι αποτέλεσμα έχει η δουλειά της, διάβασε πρώτα αυτό το άρθρο του Shape.gr! Αν, πάλι, είσαι φανατική οπαδός της και την ακολουθείς στο Instagram τότε θα χαρείς πολύ, αφού η διάσημη personal trainer μοιράστηκε με τους followers της ένα βίντεο με ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα ή εξοπλισμό.

Πού μπορείς να το κάνεις; Παντού!

Τι θα χρειαστείς; Ένα στρώμα γυμναστικής και την καλή σου διάθεση.

Βαριέσαι (κι εσύ) τη γυμναστική; 8 πραγματικές γυναίκες μας λένε πώς το παίρνουν απόφαση

Δες τις ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα που προτείνει η Kayla Itsines:

H Kayla συστήνει να κάνεις 12-15 επαναλήψεις για κάθε άσκηση μέσα σε 10 λεπτά και να επαναλάβεις ακόμα έναν γύρο μόλις τελειώσεις. Burn baby, burn! 😛

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για ώμους
Οι μοναδικές ασκήσεις για ώμους που θέλει κάθε γυναίκα!

Φυσικά και θέλεις υπέροχους, σέξι ώμους και θα τους αποκτήσεις με αυτές τις ασκήσεις.

Ασκήσεις γιόγκα για αρχάριους: Διάλεξε βίντεο με 10, 20, 40 ή 60 λεπτά

Αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις γιόγκα, δοκίμασε αυτά τα flows που επιλέξαμε από το YouTube.

μετά την άσκηση
7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα και…)

Πεθαίνεις της πείνας και δε ξέρεις τι να φας; Δες τι τρώνε οι fitness experts και πώς θα τα έχεις πάντα στο ψυγείο σου

Οι 20 συμβουλές της trainer Χριστίνας Μαυρίδου για να αποκτήσεις το σώμα που θες

Πιο αδύνατη, πιο δυνατή και πιο fit κάθε μέρα με γυμναστική στο σπίτι.

#shapegreece