Ξεκίνα σήμερα: Φτιάξε σέξι πόδια σε 30 ημέρες!

29-06-2012
Εάν θέλεις να δεις αδύνατα και καλλίγραμμα πόδια, δεν έχεις παρά να εντάξεις στις ασκήσεις σου αυτό το αποδοτικό πρόγραμμα που σχεδίασε η Ελένη Πετρουλάκη - Ivic. Δε θα χρειαστεί να αφιερώσεις πε­ρισσότερο από 15 λεπτά την ημέρα & θα έχεις αδύνατα πόδια με γράμμωση στην παραλία.
 
 
Άσκηση πλιέ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.
Άσκηση πλιέ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.

Α. Άνοιξε τα πόδια σε διάταση αρκετά, με τα δάχτυλα των ποδιών να έχουν φορά προς τα έξω. Η σπονδυλική σου στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία και η λεκάνη σου ελαφρώς προς τα μέσα.

Β. Κατέβασε τον κορμό λυγίζοντας τα γόνατα, μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επίστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Απόκτησε σέξι πόδια σε 30 λεπτά μόνο!
Εύκολες ασκήσεις για σφριγηλά πόδια και γλουτούς!
Λεπτά πόδια με άλμα στο ένα πόδι!
Σμίλεψε τα πόδια σου, κάψε 250 θερμίδες και σφίξε την κοιλιά σου ακολουθώνταςαυτό το πρόγραμμα. Εκτέλεσε το παρακάτω πρόγραμμα στο γυμναστήριο!
Η αναγνώστρια του shape.gr ρωτάει και η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει ασκήσεις για την αντιμετώπιση της χαλάρωσης σε γλουτούς, γάμπες και πόδια.
Άλμα στο ένα πόδι από προβολή στο πλάι: η άσκηση - έκπληξη που γυμνάζει τους γλουτούς και συνολικά τους μυς των ποδιών, χαρίζοντάς σου λεπτά άκρα.