Ξεκίνα σήμερα: Φτιάξε σέξι πόδια σε 30 ημέρες!

Εάν θέλεις να δεις αδύνατα και καλλίγραμμα πόδια, δεν έχεις παρά να εντάξεις στις ασκήσεις σου αυτό το αποδοτικό πρόγραμμα που σχεδίασε η Ελένη Πετρουλάκη - Ivic. Δε θα χρειαστεί να αφιερώσεις πε­ρισσότερο από 15 λεπτά την ημέρα & θα έχεις αδύνατα πόδια με γράμμωση στην παραλία.
» Άσκηση πλιέ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.

Άσκηση πλιέ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.

Α. Άνοιξε τα πόδια σε διάταση αρκετά, με τα δάχτυλα των ποδιών να έχουν φορά προς τα έξω. Η σπονδυλική σου στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία και η λεκάνη σου ελαφρώς προς τα μέσα.

Β. Κατέβασε τον κορμό λυγίζοντας τα γόνατα, μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επίστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.
  • Άσκηση πλιέ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.
  • Προβολές: Γυμνάζουν τετρακέφαλους, τρικέφαλους και γλουτούς.
  • Καθίσματα: Γυμνάζουν μηρούς και γλουτούς.
  • Απαγωγές ποδιών από πλαϊνή θέση: Γυμνάζουν γοφούς και τα πλαϊνά των γοφών.
  • Εκτάσεις κορμού: Γυμνάζουν τους γλουτούς.
  • Προσαγωγές ποδιών: Γυμνάζουν τους προσαγωγούς
« »