Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Κάνε το τεστ που θα βρεις εδώ και διαπίστωσε ποιος είναι ο σωματότυπός σου!

Ποια είναι η καλύτερη προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο;

Αν έχεις σωματότυπο Αχλάδι

Το σχήμα: Όπως υποδεικνύει το όνομα, οι γυναίκες με σωματότυπο «αχλάδι» είναι σχετικά πιο αδύνατες στο πάνω μέρος, παίρνουν εύκολα βάρος στο κάτω μέρος του σώματος και δυσκολεύονται να σμιλεύουν τα μπράτσα και τους ώμους.

Η λύση: Οι γυναίκες με σώμα «αχλάδι» συχνά παθαίνουν εμμονή με το να σμιλεύσουν το κάτω μέρος του σώματος, κάνοντας δεκάδες προβολές και καθίσματα. Φυσικά και θέλεις οι γλουτοί, οι μηροί και οι γοφοί σου να είναι σφιχτοί και τονωμένοι, αλλά καλό είναι, επίσης, το σώμα σου να είναι ισορροπημένο, γι’ αυτό μην παραμελείς ό,τι βρίσκεται πάνω από τη μέση.

Οι καλύτερες ασκήσεις
Σετ 1: Κάμψεις δικεφάλων (βραχιόνιων) με αλτήρες σε όρθια θέση.
Σετ 2: Εκτάσεις με αλτήρες σε καθιστή θέση για ώμους.
Σετ 3: Εκτάσεις με αλτήρα πίσω από το κεφάλι για τρικέφαλους (over head).
Σετ 4: Πιέσεις με αλτήρες σε καθιστή θέση για ώμους

Διάβασε κι εδώ: Μάθε το σωματότυπό σου & βρες το σωστό μαγιό!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Έλα στο 1ο YogaFit Day στο ΟΑΚΑ! Το μεγαλύτερο outdoor yoga event είναι γεγονός!

Τα Holmes Place γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Yoga με μία μοναδική body και mind εμπειρία.

περπάτημα αδυνάτισμα
Είναι το περπάτημα το νέο τρέξιμο για αδυνάτισμα;

Κάνε κι εσύ το πρώτο βήμα για να μπεις σε fitness mode.

P.O.D. System: Είδες το νέο sneaker των adidas Originals;

Σου αποκαλύπτουμε το P.O.D. System, την innovative πρόταση των adidas Originals που μετατρέπει το τεχνικό running παπούτσι σε fashion item για όλους τους street-stylers. Και το κάνει ‘loud’.

ασκήσεις για στήθος
Ασκήσεις για στήθος; Κάνε αυτές για σύσφιγξη και ανόρθωση

Δες το βίντεο με τις ασκήσεις στήθους που δε χρειάζονται εξοπλισμό.

power cycling
Shape Tested: Έκαψα έως 800 θερμίδες με 40 λεπτά power cycling!

Η εμπειρία της fitness editor από ένα μάθημα power cycling. Πιο power δε γίνεται.

#shapegreece