Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

26-03-2012
Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει τις απαραίτητες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα κάνουν παρελθόν ψωμάκια και χαλάρωση.

Ερώτηση αναγνώστριας: KΑΛΗΜΕΡΑ! ΕΙΜΑΙ 30 ΕΤΩΝ,57 ΚΙΛΑ,1.58 ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΜΑΜΑ 2 ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ..ΚΑΝΩ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ {ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟ} ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ "ΣΤΕΝΕΨΩ" ΣΕ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ "ΨΩΜΑΚΙΑ".ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Το γενονός οτι επισκέπτεστε το γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα ειναι πολύ καλό,. Αν μπορείτε αυξήστε το σε 4. Καμία άσκηση από μόνη της δεν πρόκειται να διώξει τελείως τα περιττά κιλά που έχετε στους γοφούς. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μειώσετε το συνολικό λίπος του σώματός σας, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το επιτύχετε.

Οι ασκήσεις που σας προτείνω παρακάτω για την κοιλιά καθώς και για τους γλουτούς, θα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σας, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, τοποθετήστε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις...

1 2 3 »
 
 
 
Σχετικά Άρθρα
Η κατάλληλη διατροφή για γράμμωση των κοιλιακών
Γίνε fit και κάνε επίπεδη κοιλιά με 3 κινήσεις!
Κοιλιακοί πέτρα με 2  κινήσεις
Η διαιτολόγος συνεργάτιδα του Shape απαντά σε δικές σου ερωτήσεις διατροφής! "Πώς θα κάνω γράμμωση στους κοιλιακούς;"
Σφίξε την κοιλιά σου σε 4 μόνο εβδομάδες με 3 ασκήσεις – και πρόσθεσε περισσότερηένταση σε κάθε προπόνηση.
Ο Λευτέρης Καβούκης, και το SHAPE.gr σε γυμνάζουν με το Shape Fitness Programme. Στην καυτή άσκηση του μήνα θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου. Μάθε πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από οριζόντια στήριξη ( παρουσιάζει η γυμνάστρια Pilates, Εύα Χοντάκφσκα)