Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα διώξουν ψωμάκια και χαλάρωση.

26.03.2012

εχεις διαβασει

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο είδος άσκησης που μπορεί να εξαφανίσει τα ψωμάκια και τα περιττά κιλά που έχουν συγκεντρωθεί στους γοφούς. Χρειάζεται επίσης να μειώσεις το συνολικό λίπος του σώματός σου, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το πετύχεις.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν εστιάζουν στην κοιλιά και στους γλουτούς καιθα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σου, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, βάλε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Στο δρόμο ή στο διάδρομο; Τελικά, που είναι καλύτερο το τρέξιμο;

Τελικά, πού είναι καλύτερα να τρέχεις; Έξω από το γυμναστήριο ή μέσα;

Πώς θα χάσω κιλά γρήγορα; Θες bikini body; Δες τα έξυπνα τρικ στην άσκηση!

Οι top 10 τρόποι για να καις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της άσκησης!

Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Η στάση της yoga που σφίγγει τους γλουτούς! Κάν’το!

Tι χρειάζεσαι για τέλειους κοιλιακούς; 10 μόλις λεπτά για καλλίγραμμη κοιλιά!

Το καλύτερο, δωρεάν πρόγραμμα για να αποκτήσεις καλλίγραμμη κοιλιά σε 10 λεπτά.

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

O κορυφαίος trainer της αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο.

#shapegreece