Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα διώξουν ψωμάκια και χαλάρωση.

26.03.2012

εχεις διαβασει

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο είδος άσκησης που μπορεί να εξαφανίσει τα ψωμάκια και τα περιττά κιλά που έχουν συγκεντρωθεί στους γοφούς. Χρειάζεται επίσης να μειώσεις το συνολικό λίπος του σώματός σου, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το πετύχεις.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν εστιάζουν στην κοιλιά και στους γλουτούς καιθα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σου, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, βάλε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Στρογγυλοί γλουτοί; Συγχαρητήρια… αλλά δες και τις ιδανικές ασκήσεις για το σχήμα τους!

Μάθε τι σχήμα γλουτών έχεις και επίλεξε τις κατάλληλες ασκήσεις.

Ο σωστός τρόπος για να κάνεις την άσκηση σανίδα!

Σίγουρα γνωρίζεις την άσκηση σανίδα. Ξέρεις ποιο είδος «σανίδας» να επιλέξεις για να γυμνάσεις τους μυς που θες;

Βίντεο: Ασκήσεις γλουτών για γυναίκες με TRX, μπάλα ισορροπίας και βαράκια στα πόδια

Η Izabel Goulart σε προτρέπει να ιδρώσεις και, πίστεψέ μας, έχει τέλειους γλουτούς.

Για εσένα που θες υγιές σώμα, γεμάτο ευεξία!

Η ISOPLUS συμμετείχε στη Marathon Expo 2016 και στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας
με τη νέα σειρά συμπληρωμάτων διατροφής myelements sports.

#shapegreece