Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Ασκήσεις για την 
κοιλιά και τα 
ψωμάκια!
Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα διώξουν ψωμάκια και χαλάρωση.

Ερώτηση αναγνώστριας: KΑΛΗΜΕΡΑ! ΕΙΜΑΙ 30 ΕΤΩΝ,57 ΚΙΛΑ,1.58 ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΜΑΜΑ 2 ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ..ΚΑΝΩ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ {ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟ} ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ "ΣΤΕΝΕΨΩ" ΣΕ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ "ΨΩΜΑΚΙΑ".ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Το γενονός οτι επισκέπτεστε το γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα ειναι πολύ καλό,. Αν μπορείτε αυξήστε το σε 4. Καμία άσκηση από μόνη της δεν πρόκειται να διώξει τελείως τα περιττά κιλά που έχετε στους γοφούς. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μειώσετε το συνολικό λίπος του σώματός σας, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το επιτύχετε.

Οι ασκήσεις που σας προτείνω παρακάτω για την κοιλιά καθώς και για τους γλουτούς, θα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σας, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, τοποθετήστε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις…