Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα διώξουν ψωμάκια και χαλάρωση.

26.03.2012

εχεις διαβασει

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο είδος άσκησης που μπορεί να εξαφανίσει τα ψωμάκια και τα περιττά κιλά που έχουν συγκεντρωθεί στους γοφούς. Χρειάζεται επίσης να μειώσεις το συνολικό λίπος του σώματός σου, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το πετύχεις.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν εστιάζουν στην κοιλιά και στους γλουτούς καιθα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σου, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, βάλε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Λεπτό, δυνατό σέξι σώμα πριν το καλοκαίρι! Δες το πρόγραμμα του «νέου πιλάτες»!

Ο νέος αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσεις το πιο εκπληκτικό σώμα είναι εδώ! Το Pilates περνάει στο επόμενο στάδιο και μεταμορφώνει όλη τη σιλουέτα στην πιο σφριγηλή και αδύνατη εκδοχή της. 

Δοκίμασε αυτές τις 5λεπτες προπονήσεις για να καις θερμίδες και μετά την άσκηση!

Δεν έχεις καθόλου ελεύθερο χρόνο; Σου προτείνουμε 3 προπονήσεις διάρκειας ΜΟΛΙΣ 5 λεπτών.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Άλλαξε το σώμα σου! Αυτές οι γυναίκες το έκαναν και γίνονται έμπνευση!

Το να βελτιώσεις το σώμα σου χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια. Οι γυναίκες αυτές το έκαναν. Δες το πριν και το μετά.

Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

Τα 10 είδης γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά.

ΑΥΤΑ είναι τα μυστικά για να κάψεις περισσότερες θερμίδες κάνοντας διάδρομο!

Μάθε τώρα πώς θα χάσεις περισσότερο λίπος, πώς θα δυναμώσεις τους μύες σου και πώς θα αυξήσεις την ταχύτητά σου. Ναι, κάνοντας ΜΟΝΟ διάδρομο.

#shapegreece