Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς που θα διώξουν ψωμάκια και χαλάρωση.

26.03.2012

εχεις διαβασει

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο είδος άσκησης που μπορεί να εξαφανίσει τα ψωμάκια και τα περιττά κιλά που έχουν συγκεντρωθεί στους γοφούς. Χρειάζεται επίσης να μειώσεις το συνολικό λίπος του σώματός σου, με σωστή διατροφή, αεροβικές ασκήσεις (ποδήλατο, διαδρομο, ελλειπτικό) και ασκήσεις ενδυνάμωσης (βάρη) για να το πετύχεις.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν εστιάζουν στην κοιλιά και στους γλουτούς καιθα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση της κοιλιάς αλλα και του κάτω μέρους του σώματός σου, ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών. Για καλύτερα αποτελέσματα, βάλε βαράκια στους αστραγάλους.

Δες τις ασκήσεις…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

burpees
Βurpees: Πώς θα κάνεις την ΚΟΡΥΦΑΙΑ άσκηση ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ 10 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ!

Αυτή είναι η top καρδιαγγειακή άσκηση για να καις… και να καις!

γλουτοί χωρίς κυτταρίτιδα
Σούπερ πρόγραμμα με ασκήσεις για γλουτούς για να φοράς κολάν δίχως φόβο!

Ιδού το 10λεπτο πρόγραμμα για πόδια και γλουτούς για να σφίξεις άμεσα.

Γιατί είναι μάταιο να γυμνάζεσαι αν θέλεις να χάσεις πολύ βάρος
Να κάνεις γυμναστική ή δίαιτα αν θέλεις να χάσεις πολύ βάρος;

Αδιάσειστα νέα επιστημονικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι η άσκηση δεν είναι το κλειδί για να κάψεις λίπος και να μειώσεις πόντους από το σώμα σου.

επίπεδη κοιλιά χωρίς κοιλιακούς
Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

Θες κορμό με γράμμωση και επίπεδη κοιλιά; Γύμνασε αυτούς τους 5 μυς που δε βρίσκονται στην κοιλιά σου!

#shapegreece