Ροκανίσματα με μπάλα για κοιλιά - πλάκα

22-04-2012
H Ewa Chodakowska μας δείχνει πώς μπορείς με δύο ασκήσεις να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά των ονείρων σου. Πάρε το στρώμα σου και μια μικρή μπάλα, βρες 3 λεπτά και πραγματοποίησε τα θαυματουργά ροκανίσματα.
 
 
Κίνηση Πρώτη
Κίνηση Πρώτη

A. Τοποθέτησε την μπάλα ανάμεσα στις ωμοπλάτες και ξάπλωσε πάνω της. Βάλε για περισσότερη δυσκολία τα βαράκια στα πόδια. Στήριξε τον αυχένα σου με τα χέρια και κράτα τους αγκώνες ανοιχτούς. Σήκωσε το αριστερό πόδι λυγισμένο και ψηλά. Προσπάθησε να μην ακουμπάει το σαγόνι στο στήθος.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Γίνε fit και κάνε επίπεδη κοιλιά με 3 κινήσεις!
Κοιλιακοί πέτρα με 2  κινήσεις
Ονειρεμένοι γλουτοί με δύο κινήσεις
Σφίξε την κοιλιά σου σε 4 μόνο εβδομάδες με 3 ασκήσεις – και πρόσθεσε περισσότερηένταση σε κάθε προπόνηση.
Ο Λευτέρης Καβούκης, και το SHAPE.gr σε γυμνάζουν με το Shape Fitness Programme. Στην καυτή άσκηση του μήνα θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου. Μάθε πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από οριζόντια στήριξη ( παρουσιάζει η γυμνάστρια Pilates, Εύα Χοντάκφσκα)
Ο Λευτέρης Καβούκης, και το SHAPE.gr σε γυμνάζουν με το Shape Fitness Programme. Στην καυτή άσκηση του μήνα, μαθαίνεις πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι ( παρουσιάζει η γυμνάστρια Pilates, Εύα Χοντάκφσκα)