Γλουτοί πιο σφιχτοί με ιμάντες TRX

Γλουτοί πιο σφιχτοί με ιμάντες TRX
Γλουτοί σφιχτοί και σμιλεμένοι; Η Ελένης Πετρουλάκη Ivic προτείνει ασκήσεις με ιμάντες TRX.
Τι προτείνει η Ελένη:

Θα σου προτείνω το TRX που είναι ένα νεο είδος το οποίο χρησιμοποιεί το βάρος του σώματός σου και με την βοήθεια ειδικών ιμάντων προσφέρει πάνω απο 300 συνδυασμούς ασκήσεων για μυική ενδυνάμωση και αντοχή. Επίσης αναπτύσει την ευελιξία, την ισορροπία με έναν διασκεδάστικό τρόπο.


Θα σου προτείνω τις παρακάτω ασκήσεις:
 


 

Προβολές
 
Τοποθέτησε τα χέρια στη μέση, κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίσε τα γόνατα και κατεβάσε τη λεκάνη, κρατώντας το σώμα ευθυγραμμισμένο και κατακόρυφο. Λυγίσε το μπροστινό σου γόνατο τόσο ώστε η κνήμη να είναι κάθετη στο δάπεδο και ο μηρός παράλληλος με αυτό. Μείνε για 1-2΄΄ και έλα αργά στην αρχική σου θέση. Κάνε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πόδι, εναλλάξ. Με την άσκηση αυτή θα γυμνάσεις παράλληλα και τους μηρούς!