Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς με ιμάντες TRX!

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς με ιμάντες TRX!

13.09.2012

εχεις διαβασει

Το TRX είναι ένα είδος άσκησης το οποίο χρησιμοποιεί το βάρος του σώματός σου και με την βοήθεια ειδικών ιμάντων προσφέρει πάνω απο 300 συνδυασμούς ασκήσεων για μυική ενδυνάμωση και αντοχή. Επίσης αναπτύσει την ευελιξία, την ισορροπία με έναν διασκεδάστικό τρόπο. Οι ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις με TRX είναι οι εξής:

Προβολές

Τοποθέτησε τα χέρια στη μέση, κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίσε τα γόνατα και κατεβάσε τη λεκάνη, κρατώντας το σώμα ευθυγραμμισμένο και κατακόρυφο. Λυγίσε το μπροστινό σου γόνατο τόσο ώστε η κνήμη να είναι κάθετη στο δάπεδο και ο μηρός παράλληλος με αυτό. Μείνε για 1-2΄΄ και έλα αργά στην αρχική σου θέση. Κάνε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πόδι, εναλλάξ. Με την άσκηση αυτή θα γυμνάσεις παράλληλα και τους μηρούς!

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

συμβουλές για τέλειο σώμα
Οι 10 top συμβουλές για τέλειο σώμα της Ελένης Πετρουλάκη!

H Ελένη Πετρουλάκη καταγράφει τις 10 πιο πολύτιμες συμβουλές για τέλειο σώμα. Ακολούθησέ τις κι απόκτησε κι εσύ άψογη σιλουέτα.

Η 15λεπτη ανάποδη προπόνηση για πιο καυτό σώμα

Μπορείς να κάνεις το δυσκολότερο μέρος μίας άσκησης πρώτα (κάτι σαν ανάποδη πυραμίδα ή αντίστροφη μέτρηση), όταν βρίσκεσαι στην καλύτερη φυσική σου κατάσταση

Ξέχνα τις παραδοσιακές ασκήσεις και κάνε ΑΥΤΟ για επίπεδη κοιλιά!

Ο ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά είναι η μέθοδος της ηλεκτρικής σκούπας.

3 εγγυημένες ασκήσεις για λεπτούς μηρούς

Αφιέρωσε λιγότερα από 10 λεπτά για να κάνεις τις ασκήσεις για λεπτούς μηρούς που σου προτείνουμε, δύο φορές την εβδομάδα, και θα αποκτήσεις υπέροχα πόδια σε ένα μήνα.

Η γρήγορη προπόνηση που καίει λίπος

Απόκτησε γρήγορα γράμμωση με την προπόνηση των 15 λεπτών. Η γρήγορη προπόνηση καίει λίπος και σε δεν σε κουράζει.

3 συνήθειες που καταστρέφουν τον τρόπο που καίει ο μεταβολισμός σου

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται ΜΟΝΟ από τη διατροφή και τη συχνότητα που ασκείσαι. Δες τα λάθη με το μεταβολισμό που μάλλον κάνεις.

#shapegreece