Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς με ιμάντες TRX!

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς με ιμάντες TRX!

13.09.2012

εχεις διαβασει

Το TRX είναι ένα είδος άσκησης το οποίο χρησιμοποιεί το βάρος του σώματός σου και με την βοήθεια ειδικών ιμάντων προσφέρει πάνω απο 300 συνδυασμούς ασκήσεων για μυική ενδυνάμωση και αντοχή. Επίσης αναπτύσει την ευελιξία, την ισορροπία με έναν διασκεδάστικό τρόπο. Οι ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις με TRX είναι οι εξής:

Προβολές

Τοποθέτησε τα χέρια στη μέση, κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίσε τα γόνατα και κατεβάσε τη λεκάνη, κρατώντας το σώμα ευθυγραμμισμένο και κατακόρυφο. Λυγίσε το μπροστινό σου γόνατο τόσο ώστε η κνήμη να είναι κάθετη στο δάπεδο και ο μηρός παράλληλος με αυτό. Μείνε για 1-2΄΄ και έλα αργά στην αρχική σου θέση. Κάνε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πόδι, εναλλάξ. Με την άσκηση αυτή θα γυμνάσεις παράλληλα και τους μηρούς!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πας για τρέξιμο; Ναι, ο στίβος έχει κανόνες… καλής συμπεριφοράς!

Αυτό το γρήγορο savoir faire θα σου θυμίσει τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς.

Τελικά είναι το kick boxing για γυναίκες; H Fitness Editor δοκίμασε τη μάχη που καίει λίπος και έχει πολλά να μας πει!

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει kick boxing: Έτσι θα κάψεις το λίπος, θα διώξεις το στρες και θα ενισχύσεις την αυτοπεποίθηση σου.

Πονεμένοι μυς: Πότε να βάλεις κρύο και πότε ζεστό αν έχεις τραυματιστεί

Τι να κάνεις αν ξυπνήσεις το πρωί με δυνατό πόνο έπειτα από μια έντονη προπόνηση στο γυμναστήριο;

#shapegreece