4 ασκήσεις για κοιλιά- γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

09-09-2013
Φτιάξε κορμί λαχταριστό με τη Σόφη Πασχάλη. Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.
 
 
Κοιλιακοί
Κοιλιακοί

Γυμνάζει τους χαμηλούς και τους πάνω κοιλιακούς.

Α. Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου κάτω από τους γλουτούς σου και λύγισε τα πόδια σου, ώστε τα γόνατα να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.

Β. Τέντωσε τα πόδια σου μπροστά σφίγγοντας την κοιλιά σου και φέρ' τα πάλι στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 8 επαναλήψεων.
 
 
Σχετικά Άρθρα
7 κόλπα για να διώξεις το φούσκωμα στην κοιλιά
Ασκήσεις HIIT Tabata για κοιλιά σαν της Lawrence
Ασκήσεις για τέλεια κοιλιά από την Ντορέττα!
Δεν μπορείς να φανταστείς με τίποτα την κοιλίτσα σου να «πετάει» μέσα από το στενό σου φόρεμα στην επόμενη έξοδό σου. Φέτος που τα μπουστάκια επανέρχονται στη μόδα, διώξε το πρήξιμο και φούσκωμα στην κοιλιά με 7 σίγουρα κόλπα.
Μην απορείς θαυμάζοντας την επίπεδη κοιλιά της ηθοποιού Jen Lawrence. Λατρεύει την HIIT tabata, διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης κατά την οποία καταβάλλεις το μέγιστο των δυνατοτήτων σου για μόλις 4 λεπτά, εκτελώντας ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα. Πάρε μια γεύση!
Το κορίτσι του εξωφύλλου του SHAPE για το τεύχος Νοεμβρίου, η Ντορέττα Παπαδημητρίου σου δείχνει πως θα αποκτήσεις τέλεια επίπεδη κοιλιά με 2 εύκολες ασκήσεις με μπάλα.