Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κοιλιακοί

Γυμνάζει τους χαμηλούς και τους πάνω κοιλιακούς. Α. Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου κάτω από τους γλουτούς σου και λύγισε τα πόδια σου, ώστε τα γόνατα να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών. Β. Τέντωσε τα πόδια σου μπροστά σφίγγοντας την κοιλιά σου και φέρ’ τα πάλι στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 8 […]

04.09.2013

εχεις διαβασει

Κοιλιακοί

Γυμνάζει τους χαμηλούς και τους πάνω κοιλιακούς.



Α. Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου κάτω από τους γλουτούς σου και λύγισε τα πόδια σου, ώστε τα γόνατα να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.



Β. Τέντωσε τα πόδια σου μπροστά σφίγγοντας την κοιλιά σου και φέρ’ τα πάλι στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 8 επαναλήψεων.

#shapegreece