Σούπερ κοιλιακοί με 10 λεπτά την ημέρα

29-01-2012
Αντιμετωπίζεις πρόβλημα χρόνου και δεν μπορείς να κάνεις όση γυμναστική θες; Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος αλλά σωστή γυμναστική. 10 λεπτά αρκούν για να γίνουν οι κοιλιακοί σου σούπερ. Στο πρόγραμμα εκτός χρόνου υπάρχει και η προθέρμανση.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Γίνε fit και κάνε επίπεδη κοιλιά με 3 κινήσεις!
Η κατάλληλη διατροφή για γράμμωση των κοιλιακών
Χάσε εύκολα πόντους στην κοιλιά!
Σφίξε την κοιλιά σου σε 4 μόνο εβδομάδες με 3 ασκήσεις – και πρόσθεσε περισσότερηένταση σε κάθε προπόνηση.
Η διαιτολόγος συνεργάτιδα του Shape απαντά σε δικές σου ερωτήσεις διατροφής! "Πώς θα κάνω γράμμωση στους κοιλιακούς;"
Αυτές οι 6 ασκήσεις συσφίγγουν την κοιλιά σου γρήγορα, από κάθε πλευρά.