Το πρόγραμμα γυμναστικής στις σκάλες που μπορείς να κάνεις και στις διακοπές

Έτσι θα παραμείνεις fit και κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

06.07.2017

εχεις διαβασει

Εκτός από τα καλοκαιρινά αθλήματα που μπορείς να δοκιμάσεις, στο πλαίσιο των διακοπών σου, υπάρχουν κι άλλες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις εκτός θάλασσας είτε νωρίς το πρωί (πριν «πιάσει» η ζέστη) είτε όταν πέφτει ο ήλιος (ρομαντικό fitness girl).

Πάρε έμπνευση από τη fitness star και personal trainer Shona Vertue που κάνεις ασκήσεις πάνω στα σκαλιά. Tip: Κάνε 20 επαναλήψεις για κάθε άσκηση (5 σετ).  Η Vertue προειδοποιεί πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι αρκετά hardcore, οπότε δώσε σημασία στην αναπνοή σου. Δες κι αυτό που θα σε βοηθήσει: Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

H Χριστίνα Μπόμπα διοργανώνει το Hope Yoga Retreat για καλό σκοπό (ακόμα να δηλώσεις συμμετοχή;)

3ημέρες στις Ράχες Φθιώτιδας γεμάτες με γιόγκα και υπέροχες δραστηριότητες. Το καλύτερο; Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στο ΕΛΙΖΑ.

15 μυστικά για ενέργεια και γράμμωση από τους αθλητές (τουρσί μετά το τρέξιμο, πιπέρι στο τσάι και άλλες ιδέες!)

Πώς θα κάνεις επίπεδους κοιλιακούς, ποιο μπαχαρικό σου δίνει ενέργεια, γιατί να τρως πίκλες μετά την άσκηση; Οι χειμερινοί ολυμπιονίκες αποκάλυψαν όλα τα μυστικά τους

Shape Tested: Δοκίμασα aerial yoga (και έχω ενθουσιαστεί!)

Έχεις πολλούς λόγους να ξεκινήσεις κι εσύ! Μάθε τα πάντα για την εμπειρία μου.

Οι ασκήσεις για γλουτούς και σώμα στην παραλία, τη θάλασσα και την πισίνα από την Ελένη Πετρουλάκη

Το καλοκαίρι και το κολύμπι είναι η κατάλληλη μέθοδος για να χάσεις κιλά και πόντους στη θάλασσα ή την πισίνα. Δες τις ασκήσεις

#shapegreece