Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού (ναι, και το καλοκαίρι!)

Για αυτό το πρόγραμμα δε χρειάζεσαι εξοπλισμό παρά μόνο το σώμα σου.

17.07.2017

εχεις διαβασει

Συνδυάζει μυική ενδυνάμωση και αεροβική για να καις λίπος και σμιλεύεις τους μυς. Μπορείς να το κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

H αποστολή σου

Όταν έχεις μόνο μισή ώρα για να γυμναστείς, συνήθως πρέπει να επιλέξεις μεταξύ αεροβικής ή μυϊκής ενδυνάμωσης. Εάν όμως θυσιάσεις την πρώτη, δε θα κάψεις πολλές θερμίδες. Αν, πάλι, παραλείψεις τη δεύτερη, δε θα τονώσεις τους μυς. Αυτό το συνδυαστικό πλάνο επιλύει το πρόβλημα.

Θα κάνεις εναλλαγές ανάμεσα σε τρέξιμο και ασκήσεις ενδυνάμωσης που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος ως αντίσταση. Επειδή δε χρειάζεται να σταματάς για να πιάσεις βαράκια, μπορείς να μεταβαίνεις γρήγορα από τη μια άσκηση στην άλλη, οπότε η καύση θερμίδων θα είναι υψηλή, ακόμη κι όταν θα εκτελείς ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Το πρόγραμμα αυτό πραγματικά εκμεταλλεύεται κάθε λεπτό, δίνοντάς σου τα οφέλη δύο τρόπων άσκησης σε έναν.

Πώς αποδίδει
Κάνε ζέσταμα και μετά το πρώτο διάστημα, που περιλαμβάνει τρέξιμο, πηδηματάκια μπρος-πίσω σε θέση κάμψης, βαθιά καθίσματα («λαγουδάκια») και προβολές με κλοτσιά μπροστά (για να μάθεις πώς να τις κάνεις, δες την Απαραίτητη Άσκηση).

Μπορείς να τρέξεις σε διάδρομο, να κάνεις επιτόπιο τζόγκινγκ ή σχοινάκι, να περπατήσεις στην αυλή σου. Χαλάρωσε με επιτόπιο βάδην ή περπάτημα και στη συνέχεια πέρνα σε διατάσεις.

Προβολή με κλοτσιά μπροστά

  • Στάσου όρθια με τα πέλματα ελαφρώς ανοιχτά και τις παλάμες στους γοφούς. Κάνε προβολή προς τα πίσω με το αριστερό πόδι σχετικά λυγισμένο, ώστε ο δεξιός μηρός να είναι παράλληλος με το πάτωμα (Α).
  • Τέντωσε το δεξί πόδι, ενώ κλοτσάς μπροστά με το αριστερό και σηκώνεις τα χέρια πάνω από το κεφάλι (Β). Επίστρεψε στην αρχική στάση και επανάλαβε από την άλλη πλευρά. Συνέχισε για 1 λεπτό, κάνοντας εναλλαγές από το ένα πόδι στο άλλο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

κάψιμο λίπους
Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου ξέρει τι σου ταιριάζει ανάλογα με το γούστο και το στόχο σου.

Glyfada Run: Δωρεάν τρέξιμο με τo Holmes Place Glyfada για όλους!

Τα Holmes Place, πρωτοπορώντας για ακόμη μία φορά, εγκαινιάζουν ένα νέο δωρεάν πρόγραμμα τρεξίματος για όσους αγαπούν την άθληση, το Glyfada Run!

Τι τρώνε οι μπαλαρίνες; Μας απάντησε η Ελληνίδα μπαλαρίνα που προπονεί τα μοντέλα της Victoria’s Secret

Η Αλεξάνδρα Αβράμη που κάνει καριέρα στη Νέα Υόρκη δίνει στις αναγνώστριες του Shape τα δικά της tips για να έχεις φυσική κατάσταση… 1st position!

Χριστίνα Μπόμπα
Χριστίνα Μπόμπα: Δες αποκλειστικά πλάνα από το backstage της φωτογράφησης για το SHAPE

H Χριστίνα Μπόμπα είναι το cover girl για το SHAPE Φεβρουαρίου. Δες τι έγινε στo backstage.

#shapegreece