Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού (ναι, και το καλοκαίρι!)

Για αυτό το πρόγραμμα δε χρειάζεσαι εξοπλισμό παρά μόνο το σώμα σου.

17.07.2017

εχεις διαβασει

Συνδυάζει μυική ενδυνάμωση και αεροβική για να καις λίπος και σμιλεύεις τους μυς. Μπορείς να το κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

H αποστολή σου

Όταν έχεις μόνο μισή ώρα για να γυμναστείς, συνήθως πρέπει να επιλέξεις μεταξύ αεροβικής ή μυϊκής ενδυνάμωσης. Εάν όμως θυσιάσεις την πρώτη, δε θα κάψεις πολλές θερμίδες. Αν, πάλι, παραλείψεις τη δεύτερη, δε θα τονώσεις τους μυς. Αυτό το συνδυαστικό πλάνο επιλύει το πρόβλημα.

Θα κάνεις εναλλαγές ανάμεσα σε τρέξιμο και ασκήσεις ενδυνάμωσης που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος ως αντίσταση. Επειδή δε χρειάζεται να σταματάς για να πιάσεις βαράκια, μπορείς να μεταβαίνεις γρήγορα από τη μια άσκηση στην άλλη, οπότε η καύση θερμίδων θα είναι υψηλή, ακόμη κι όταν θα εκτελείς ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Το πρόγραμμα αυτό πραγματικά εκμεταλλεύεται κάθε λεπτό, δίνοντάς σου τα οφέλη δύο τρόπων άσκησης σε έναν.

Πώς αποδίδει
Κάνε ζέσταμα και μετά το πρώτο διάστημα, που περιλαμβάνει τρέξιμο, πηδηματάκια μπρος-πίσω σε θέση κάμψης, βαθιά καθίσματα («λαγουδάκια») και προβολές με κλοτσιά μπροστά (για να μάθεις πώς να τις κάνεις, δες την Απαραίτητη Άσκηση).

Μπορείς να τρέξεις σε διάδρομο, να κάνεις επιτόπιο τζόγκινγκ ή σχοινάκι, να περπατήσεις στην αυλή σου. Χαλάρωσε με επιτόπιο βάδην ή περπάτημα και στη συνέχεια πέρνα σε διατάσεις.

Προβολή με κλοτσιά μπροστά

  • Στάσου όρθια με τα πέλματα ελαφρώς ανοιχτά και τις παλάμες στους γοφούς. Κάνε προβολή προς τα πίσω με το αριστερό πόδι σχετικά λυγισμένο, ώστε ο δεξιός μηρός να είναι παράλληλος με το πάτωμα (Α).
  • Τέντωσε το δεξί πόδι, ενώ κλοτσάς μπροστά με το αριστερό και σηκώνεις τα χέρια πάνω από το κεφάλι (Β). Επίστρεψε στην αρχική στάση και επανάλαβε από την άλλη πλευρά. Συνέχισε για 1 λεπτό, κάνοντας εναλλαγές από το ένα πόδι στο άλλο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Το κατάστημα Nike στην Γλυφάδα ανανεώθηκε (ένας εντυπωσιακός χώρος 1.000 τ.μ.)

Το ανακαινισμένο κατάστημα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες όσων αγαπούν το training, το ποδόσφαιρο, το running και το μπάσκετ.

ασκήσεις στο κρεβάτι
Ασκήσεις στο κρεβάτι σε 3 ΛΕΠΤΑ (ΕΠΙΠΕΔΟΙ κοιλιακοί και ΣΦΙΧΤΟΙ γλουτοί!)

Αν υπάρχει διάθεση υπάρχει και τρόπος. Ναι, μπορείς να ασκηθείς ακόμα και στο κρεβάτι σου.

Δοκίμασα το total body makeover με το fitlab της Ελένης Πετρουλάκη και να πώς έχασα 4 κιλά λίπος και κέρδισα 2 κιλά μυς!

H Ελένη Δασκαλάκη, δοκιμάζει την εμπειρία του total body make over του fitlab της Ελένης Πετρουλάκη.

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

άσκηση σανίδα
Άσκηση σανίδα: 3 παραλλαγές για προχωρημένες (σφίξε κοιλιά, πόδια και γλουτούς με 1 κίνηση)

«Αναβάθμισε» τη fitness ρουτίνα σου με αυτές τις παραλλαγές που θα σε βοηθήσουν να «χτίσεις» σώμα.

#shapegreece