Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

TRX ασκήσεις για γυναίκες: Το πρόγραμμα για κορμό, πλάτη και πόδια

Αγαπάς τους ιμάντες TRX; Γυμνάσου με αυτό το πρόγραμμα.

29.06.2017

εχεις διαβασει

Είσαι TRX pro και έχεις δοκιμάσει ήδη τα super sweat sessions της Isabel Goulart;

Βίντεο: Ασκήσεις γλουτών για γυναίκες με TRX, μπάλα ισορροπίας και βαράκια στα πόδια
Είσαι fitness pro; Δοκίμασε αυτή την άσκηση με ιμάντες TRX και πλειομετρικό κουτί
Είσαι fan του TRX; Η Ιzabel Goulart μάς δείχνει ασκήσεις με TRX άλλου επιπέδου! (μείναμε με το στόμα ανοιχτό!)

Τότε, σειρά έχουν οι TRX ασκήσεις για γυναίκες της fitness guru Amanda Bisk, που θα τονώσουν τον κορμό, την πλάτη και τα πόδια σου.

Το πρόγραμμα ασκήσεων της Amanda (με τη σειρά που βλέπεις τις ασκήσεις στο βίντεο):

-Κάνε 3 γύρους
30 x Squat Jump Rows
15 x TRX Rows
15 x (για κάθε πλευρά) Single Leg Squat + Kneedrive
15 x (για κάθε πλευρά) Single Arm Row + Reach
15 x TRX Tuck + Pike

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapePeople: Η Ναταλία Παπαϊωάννου είναι alpine ski racer και θέλει να κάνει το σκι προσιτό σε όλους!

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. H Ναταλία Παπαϊωάννου είναι μία από αυτές.

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα; Δες βίντεο με κάθε ένα από τους Ολυμπιακούς της Pyeong Chang 2018

Τα μαθαίνουμε στο πλαίσιο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.

υδατάνθρακες και άσκηση
Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Οι 4 κορυφαίες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

#shapegreece