Βίντεο: Oι top ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που θα κάνεις σπίτι!

Εμείς βρήκαμε τις καλύτερες – εσύ διάλεξε τις αγαπημένες σου! Ξεκίνα τώρα ασκήσεις για σούπερ κοιλιακούς.

15.05.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση

Συνήθως αυτή την εποχή σκεφτόμαστε τον εαυτό μας με μπικίνι και ξεκινάμε δίαιτα ή τρέχουμε στο γυμναστήριο. Δεν συμφωνούμε με αυό το κίνητρο μεν, αλλά οτιδήποτε μας κάνει να θέλουμε να ασκηθούμε καλό είναι.

Γι’αυτό ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο ή αντοχή για γυμναστήριο, βρήκαμε τις καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις στο σπίτι.

Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Παρακάτω θα ανακαλύψεις τις ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που μπορείς να κάνεις στο σαλόνι του σπιτιού σου. Δες τς δικές μας αγαπημένες και φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα.

Αυτό είναι το βίντεο – δες τις ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση:

Abs Killer🔥🔥 3 Sets!! 💪🏻💪🏻

Geplaatst door Team Fitness Training op dinsdag 26 december 2017

💥💥💥 ABS WORKOUT 💥💥💥💥Tag a friend! 👍🏻👍🏻Follow us:Pinterest: www.pinterest.com/tftfitnessYoutube: goo.gl/hY3TG8Instagram: https://www.instagram.com/teamfitnesstraining1/Visit: http://www.fitnesstrainingteam.com/

Geplaatst door Team Fitness Training op maandag 29 januari 2018

 

ABS 💥💥Also work your back , chest, and arms! 🔥🔥🔥1️⃣ 20 reps2️⃣ 10 reps each leg3️⃣ 15 reps each leg4️⃣ 12 reps 5️⃣ 12 reps6️⃣ 45 sec.Beginners 2 sets, intermediate 3, expert 4.Rest: 2 min between each.By CusiFit

Geplaatst door Team Fitness Training op maandag 5 februari 2018

Abs Killer 💥💥www.teamfitnesstraining.comBy Maeve Madden

Geplaatst door Team Fitness Training op zaterdag 12 mei 2018

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

προπόνηση
Low Impact (χαμηλή πρόσκρουση) VS High Intensity (υψηλή ένταση): Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

#shapegreece