Βίντεο γυμναστικής: 6 ασκήσεις για κοιλιακούς με βάρη για ένα δυνατό γραμμωμένο κορμό

Οι δυνατοί κοιλιακοί μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική σου φυσική κατάσταση με περισσότερους τρόπους από αυτούς που μπορεί να έχεις σκεφτεί. Ω, και μπορούν φυσικά να σου φτιάξουν ένα υπέροχα θηλυκό six-pack.

06.06.2018

εχεις διαβασει

Aν και οι περισσότεροι γυμναστές έχουν εκπληκτικά σώματα, μερικοί είναι γνωστοί για τα γραμμωμένα χέρια τους, για τους σφιχτούς γλουτούς τους ή για την περίπτωση της γνωστής γυμνάστριας Astrid Swan, για τους δυνατούς κοιλιακούς.

Είτε ονειρεύεσαι ένα six-pack είτε απλά θέλεις να βελτιώσεις τη δύναμη του κορμού για καλές σανίδες και λιγότερο πόνο στην πλάτη (μαζί σου 100 τοις εκατό), οι ασκήσεις της Swan θα σε βοηθήσουν να φτάσεις εκεί.

Εδώ, παρουσιάζει μερικές από τις αγαπημένες της κινήσεις κορμού που δουλεύει στη δική της ρουτίνα. Και είναι ασφαλές να πούμε ότι δουλεύουν.

Τι θα χρειαστείς: έναν αλτήρα 4-5 κιλών

Πώς λειτουργεί: Θα κάνεις τη μία άσκηση μετά την άλλη ολοκληρώνοντας τον αριθμό των επαναλήψεων. Όταν φτάσεις στο τέλος της προπόνησης, θα ξεκινήσεις από την αρχή. Κάνε συνολικά 3 γύρους.

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για ώμους
Οι μοναδικές ασκήσεις για ώμους που θέλει κάθε γυναίκα!

Φυσικά και θέλεις υπέροχους, σέξι ώμους και θα τους αποκτήσεις με αυτές τις ασκήσεις.

Ασκήσεις γιόγκα για αρχάριους: Διάλεξε βίντεο με 10, 20, 40 ή 60 λεπτά

Αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις γιόγκα, δοκίμασε αυτά τα flows που επιλέξαμε από το YouTube.

μετά την άσκηση
7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα και…)

Πεθαίνεις της πείνας και δε ξέρεις τι να φας; Δες τι τρώνε οι fitness experts και πώς θα τα έχεις πάντα στο ψυγείο σου

Οι 20 συμβουλές της trainer Χριστίνας Μαυρίδου για να αποκτήσεις το σώμα που θες

Πιο αδύνατη, πιο δυνατή και πιο fit κάθε μέρα με γυμναστική στο σπίτι.

#shapegreece