
Το απόλυτο τονωτικό βρίσκεται στο ψυγείο σου
Tags: γάλα, πρωτεΐνες, βιταμίνη D
Ημερομηνία: 31/08/2010
Δεν πίνεις καθόλου γάλα; Ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτή τη συνήθειά σου και να το βάλεις στην καθημερινότητά σου.
Σε πρόσφατη μελέτη βρέθηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν 2 ποτήρια γάλα χωρίς λιπαρά έπειτα από πρόγραμμα ασκήσεων ενδυνάμωσης παρουσίαζαν μεγαλύτερη αύξηση μυϊκής μάζας μετά το διάστημα 12 εβδομάδων, σε σχέση με αυτές που προτιμούσαν ροφήματα χαμηλής πρωτεΐνης ή υψηλών υδατανθράκων. «Οι μοναδικές πρωτεΐνες που περιέχει το γάλα, όπως η καζεΐνη και ο ορός γάλακτος, συνδυάζονται με θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη D και ασβέστιο, βοηθώντας στην ανανέωση και ενδυνάμωση των μυών» αναφέρει ο επικεφαλής της μελέτης Στιούαρτ Φίλιπς, Ph.D. «Σε αντίθεση με άλλες πηγές πρωτεΐνης, το γάλα σε ενυδατώνει αποτελεσματικότερα μετά την προπόνησή σου» προσθέτει ο ίδιος. Λόγω του ότι το γάλα χωρίς λιπαρά έχει λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα αθλητικά ποτά, αποτελεί την ιδανική επιλογή και για την περιφέρεια της μέσης σου, γι' αυτό απόλαυσέ το μετά την άσκησή σου και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται σε χρόνο ρεκόρ!







