Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

7 βήματα για να αποκτήσεις άμεσα έξτρα αντοχή

30 λεπτά αρκούν για να μεταμορφωθείς στην ψυχή του πάρτι. Τι συστήνουν οι άντρες;

03.01.2017

εχεις διαβασει

 

30 λεπτά πριν: Οξυγόνωση

Ίδρωσε τη φανέλα και απελευθέρωσε ενδορφίνες. Βάλε δυνατή μουσική να παίζει και ανέβα για ένα πρόγραμμα ταχείας εκτόνωσης στο στατικό ποδήλατο ή τον διάδρομο (αν δεν έχεις σπίτι κάτι τέτοιο, εναλλακτικά δοκίμασε αναπηδήσεις επιτόπου με πλάγιες εκτάσεις των χεριών, σκοινάκι και επιτόπιο τροχάδην).

Το ζητούμενο είναι να ιδρώσεις, να κάψεις θερμίδες και λίπος, να κάνεις την καρδιά σου να χτυπήσει δυνατά, αλλά δώσε βάση και σ’ αυτό: η αεροβική γυμναστική τονώνει την εγκεφαλική δραστηριότητα στο εμπρός αριστερά τμήμα του εγκεφάλου προκαλώντας αύξηση της παραγωγής ενδορφινών, ορμονών που είναι άμεσα συνδεδεμένες με την αύξηση της λίμπιντο. Η επίδραση αυτή διαρκεί 60 με 90 λεπτά έπειτα από μια δεκάλεπτη προπόνηση.

shutterstock_519831046

20 λεπτά πριν: Αποσυμπίεση

Κρεμάσου ανάποδα. Κάνει καλό στον εγκέφαλο.Όταν το σώμα είναι αναποδογυρισμένο η καρδιά θα δουλέψει ενάντια στην επίδραση της βαρύτητας και στη συνέχεια θα στείλει αίμα από το κατώτερο μέρος του σώματος πίσω στην καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο πολύ γρηγορότερα.

Οι γιόγκι ισχυρίζονται πως δια της αναστροφής του σώματος σε κατακόρυφη στάση η αύξηση της ροής του αίματος στο κεφάλι αυξάνει τη διανοητική λειτουργία. Επίσης λέγεται πως αυτή η άσκηση αν γίνεται καθημερινά επί τρία λεπτά αυξάνεται ο εφοδιασμός οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών στους θύλακες των τριχών, δυναμώνοντας τα μαλλιά και σώζοντάς τα από την τριχόπτωση. Ο fitness-τρόπος είναι να κρεμαστείς ανάποδα στο μονόζυγο της πόρτας με τα ειδικά στηρίγματα-γάντζους στους αστραγάλους.

Διάβασε περισσότερα στο askmen.gr 

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

αρνητικές σκέψεις και φοβίες
Αρνητικές σκέψεις και φοβίες: 10 συμβουλές από την ψυχολόγο για να τις διαχειριστείς!

Αρνητικές σκέψεις τέλος! Η ψυχολόγος Ειρήνη Ορφανού μάς μαθαίνει το know-how για να διαχειριστούμε κάθε αρνητικό συναίσθημα.

Αστρολογικές προβλέψεις: Tα ζώδια της εβδομάδας

Ποιες είναι οι αστρολογικές εβδομαδιαίες προβλέψεις για όλα τα ζώδια το Σαββατοκύριακο και την εβδομάδα που έρχεται;

άγχος και ζώδια
Άγχος και Ζώδια: Τι να κάνεις για να διώξεις το στρες ανάλογα με το ζώδιο σου

Εισπνοή, εκπνοή και απόλαυσε όλα αυτά που προτείνει το Shape.

Κάνε το τεστ: Πόσο ανταγωνιστική είσαι; (και τι μπορείς να κάνεις!)

Mήπως είσαι υπερανταγωνιστική; Και τελικά υπάρχει τρόπος να χειριστείς τους σούπερ ανταγωνιστικούς συναδέλφους;

Tεστ: Σε ποιους τομείς της ζωής σου χρειάζεσαι αυτοπεποίθηση; (δες τις συμβουλές της life coach!)

Βρες την αυτοπεποίθηση σου! Μήπως σε κάποιους τομείς της ζωής σου χρειάζεσαι boost δύναμης;

#shapegreece