Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

« Όταν ξυπνάω το πρωί…» Σταμάτα να κάνεις ΑΥΤΑ τα 5 λάθη όταν ξυπνάς

Ξέρεις ποια είναι τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν ξυπνάμε;

14.04.2017

εχεις διαβασει

Όταν ξυπνάω το πρωί … Αν είσαι σαν κι εμάς, μάλλον το πρωί δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεση σου. Ωστόσο, σε αυτό το λιγοστό χρόνο, έχεις ένα σωρό ευκαιρίες να χαλάσεις την υπόλοιπη μέρα σου.

Δες πώς θα ξεκινάς τη μέρα σου μόνο με καλή διάθεση! (ακόμα κι αν δεν ξύπνησες καλά!)

Αυτά είναι τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε μόλις ξυπνήσουμε. Απόφυγέ τα για να ξεκινάς καλά την κάθε σου μέρα.

1. Κάνεις καυτό ντους

Ναι, νιώθεις υπέροχα το καυτό νερό στο κουρασμένο σου σώμα, αυτό όμως μπορεί να σε επαναφέρει στη χώρα των ονείρων. Η ζέστη λέει στο νευρικό σου σύστημα ότι είναι ώρα για να χαλαρώσουν οι μύες σου και στην καρδιά σου να ρίξει τους ρυθμούς, οπότε μπορεί να αρχίσεις να νιώθεις ήρεμη και νυσταγμένη, λέει ο ψυχίατρος Jared Heathman, MD.

Τα έμαθες; Η δίαιτα του μπικίνι για να χάσεις πόντους και να διώξεις την κυτταρίτιδα από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

  • Αν θέλεις να νιώσεις πιο ξύπνια, κάνε ένα γρήγορο παγωμένο ντους. Ναι, δεν ακούγεται υπέροχο. Θα απελευθερώσει όμως αδρεναλίνη, την ορμόνη που σε κινητοποιεί, λέει ο Heathman.
  • Μπορεί, επίσης, να σου φτιάξει και τη διάθεση καθώς έρευνα δείχνει πως τα παγωμένα ντους γεμίζουν το σώμα με τις ορμόνες της καλής διάθεσης, τις ενδορφίνες.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

def-ksypna-me-xamogelo

2. Τρως ένα πρωινό γεμάτο υδατάνθρακες

Το πρωινό σου κουλούρι μπορεί να δυναμιτίζει ολόκληρη τη δίαιτά σου, ακόμη και ώρες μετά που το απόλαυσες. Έρευνα δείχνει πως αν προτιμήσεις ένα πρωινό με κενούς υδατάνθρακες, αντί για ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, μπορεί να είναι πιο πιθανό να υποκύψεις σε junk food αργότερα.

Γεύματα πρωτεΐνης (και όχι μόνο) των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος (συνταγές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό!)

  • Αντί να φας το κουλούρι, προσπάθησε να πάρεις τουλάχιστον 20 γραμμάρια πρωτεΐνης που χτίζει μύες στο πρωινό γεύμα σου, χοντρικά την ποσότητα μιας ομελέτας που θα φτιάξεις με δύο ολόκληρα αβγά και δύο ασπράδια.
  • Θα παραμείνεις χορτάτη για περισσότερες ώρες – κάτι που με τον καιρό θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο επιθυμητό σου βάρος.

3. Βουρτσίζεις τα δόντια σου αμέσως μετά το φαγητό

Κανείς δε θέλει να έχει δυσάρεστη αναπνοή πρωί πρωί. Το βούρτσισμα όμως αμέσως μετά το πρωινό –ειδικά αν έχεις φάει όξινες τροφές όπως φρούτα ή καφέ– μπορεί στην πραγματικότητα να σπρώξει τα σάκχαρα στην επιφάνεια των δοντιών σου και να χαλάσει το σμάλτο τους, λέει ο οδοντίατρος Michael Tischler, DDS.

Δοκιμάσαμε: Σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με σοκολάτα και βρώμη έτοιμες σε 5 λεπτά!

  • Γι’ αυτό, βούρτσισε τα δόντια σου μόλις ξυπνήσεις αλλά πριν φας. Και πιες ένα ποτήρι νερό αμέσως μετά το γεύμα σου, που θα σε βοηθήσει να νιώθεις το στόμα σου λίγο πιο καθαρό.
  • Ή αν δεν αντέχεις να μη βουρτσίσεις τα δόντια σου μετά το πρωινό, περίμενε να περάσει ένα μισάωρο.
  • Σε μια μελέτη σε ανθρώπους που είχαν πιει ένα όξινο ρόφημα, εκείνοι που περίμεναν 30 με 60 λεπτά πριν βουρτσίσουν τα δόντια τους έχασαν σημαντικά λιγότερο σμάλτο δοντιών, συγκριτικά με εκείνους που τα έπλυναν μέσα σε 20 λεπτά.

 

Τι άλλο κάνεις λάθος; Δες στη σελίδα 2

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

γιατί είμαι συνέχεια κουρασμένη
Τεστ: Πόσο κρατάς τη ψυχραιμία σου;

Τεστ: Πόσο κρατάς την αυτοκυριαρχία και τηνψυχραιμία σου;

7 πράγματα που δε ξέρεις για το κατοικίδιο σου

Αποκωδικοποιούμε τα μηνύματα που σου «στέλνει» το κατοικίδιο σου.

Θέλω προαγωγή! Πέτυχέ τη σε 3 βήματα με τις συμβουλές των CEO

Δύο CEO κορυφαίων εταιρειών δίνουν τις δικές τους συμβουλές για να κάνεις το επόμενο βήμα στη δουλειά σου. 

#shapegreece