Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Shape tools

Δείκτης μάζας σώματος

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά και δες αν έχεις φυσιολογικό βάρος, αν είσαι λιποβαρής,  υπέρβαρη ή παχύσαρκη.

deiktis-mazas-somatos

  • Αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5: Θεωρείσαι λιποβαρής
  • Αν το αποτέλεσμα του ΔΜΣ είναι ανάμεσα στο 18.5 και 25: Έχεις φυσιολογικό βάρος.
  • Αν ο Δείκτης μάζας σώματος είναι ανάμεσα στο 25 και το 30: Είσαι υπέρβαρη.
  • Αν έχεις ΔΜΣ μεγαλύτερο του 30: Θεωρείσαι παχύσαρκη.
Υπολόγισε το ΔΜΣ εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά. Φυσιολογικό Βάρος: 18.5 - 25. Υπέρβαρη: 25 - 30. Παχύσαρκη: <30.
Ύψος
Βάρος

ΔΣΜ:

Editor's Picks

Πως αντιδρούν τα παιδιά στις ΗΠΑ σε παραδοσιακά ελληνικά τρόφιμα και γεύματα;

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα

Αυτές είναι οι 20 βασικές γυναικείες ορμόνες! Πώς σε επηρεάζουν και πώς μπορείς να τις επηρεάσεις εσύ;

Αναρρίχηση σε τοίχο, πάνω από μια πισίνα: Το πιο καλοκαιρινό πρόγραμμα γυμναστικής

Τα Medi Cosmetic κάνουν δώρο μία συνεδρία για το τοπικό πάχος στην κοιλιά

Νέος μπαμπάς; Αυτά είναι τα 8 παράπονα που θέλει ΣΙΓΟΥΡΑ να κάνει (τους ρωτήσαμε και ιδού τι μας είπαν)

6 απόλυτα φυσικοί τρόποι για ενέργεια στη στιγμή (και το μαγικό smoothie!)

Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Πώς θα επαναφέρεις τα μαλλιά μετά τη θάλασσα και τις διακοπές!

Βάφλες ΧΩΡΙΣ γλουτένη ή ζάχαρη με σος σοκολάτας και λίγες θερμίδες!

Πόσο ασφαλή είναι τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιείς καθημερινά;

10 απλοί τρόποι να αυξήσεις τη γονιμότητα

Αυτά είναι τα 5 beauty tips που χρειάζεσαι για το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής σου!

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

Πώς να βάζεις make up στο πρόσωπο σαν επαγγελματίας

#shapegreece