Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Shape tools

Δείκτης μάζας σώματος

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά και δες αν έχεις φυσιολογικό βάρος, αν είσαι λιποβαρής,  υπέρβαρη ή παχύσαρκη.

deiktis-mazas-somatos

  • Αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5: Θεωρείσαι λιποβαρής
  • Αν το αποτέλεσμα του ΔΜΣ είναι ανάμεσα στο 18.5 και 25: Έχεις φυσιολογικό βάρος.
  • Αν ο Δείκτης μάζας σώματος είναι ανάμεσα στο 25 και το 30: Είσαι υπέρβαρη.
  • Αν έχεις ΔΜΣ μεγαλύτερο του 30: Θεωρείσαι παχύσαρκη.
Υπολόγισε το ΔΜΣ εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά. Φυσιολογικό Βάρος: 18.5 - 25. Υπέρβαρη: 25 - 30. Παχύσαρκη: <30.
Ύψος
Βάρος

ΔΣΜ:

Editor's Picks

Ξύπνα πιο αδύνατη! 7 εύκολοι τρόποι να χάσεις κιλά

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Tι χρειάζεσαι για τέλειους κοιλιακούς; 10 μόλις λεπτά για καλλίγραμμη κοιλιά!

Πρέπει να τρως γλυκά! Κι όμως οι «λαχταριστές τροφές» μπορούν να σε αδυνατίσουν;

10 σημάδια πως ο σύντροφος σου είναι ένας «καλός άντρας»

4 σημάδια πως η σχέση σου δεν πάει καλά

Ο θηλασμός μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού για τη μητέρα

Μπορούν τα ούρα να ανακουφίσουν το τσίμπημα μέδουσας ή τσούχτρας;

Έτσι θα διώξεις τα έντομα φυσικά! (μυρμήγκια, κουνούπια, μύγες)

Να πώς η πατάτα σβήνει τους μαύρους κύκλους (μάθε το μυστικό των μοντέλων!)

Αποξηραμένα λουλούδια για νύχια: Το πιο ρομαντικό και όμορφο μανικιούρ που θα κάνεις! (φωτό+βίντεο)

Η κατανάλωση ψαριών μειώνει τους πόνους της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Δουλεύεις σε νυχτερινή βάρδια; Μάλλον έχεις έλλειψη βιταμίνης D

Αυγά καγιανά σε αβοκάντο τοστ: Η συνταγή του Σάκη Ρουβά που έγινε viral

7 υγιεινές διατροφικές συνήθειες να ακολουθήσεις τώρα και για πάντα (έτσι θα είσαι υγιής και με ωραίο σώμα χωρίς κόπο)

#shapegreece