Αντιμετώπισε εναλλακτικά την αλλεργική ρινίτιδα με αυτές τις τροφές

Υποφέρεις από αλλεργική ρινίτιδα αλλά προτιμάς να μην παίρνεις φάρμακα; Δοκίμασε τις εναλλακτικές μεθόδους που σου προτείνον οι έρευνες.

28.10.2016

εχεις διαβασει

Έρευνες και κλινικές δοκιμές έχουν δείξει ότι κάποια συστατικά που υπάρχουν τρόφιμα και συμπληρώματα μπορεί να σε ανακουφίσουν από την αλλεργική ρινίτιδα! Να, μερικά από αυτά που μπορείς να δοκιμάσεις:

  • Η ρίζα πετασίτη (butterbur)προφυλάσσει από την εποχική αλλεργική ρινίτιδα που πυροδοτείται από χημικούς  παράγοντες.
  • Ο γαλακτοβάκιλος acidophilus μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα που έχει κυρίως η μακροχρόνια αλλεργική ρινίτιδα.
  • Η υψηλή πρόσληψη σόγιας και ισοφλαβόνων σχετίζεται με μειωμένη έκταση της αλλεργικής ρινίτιδας.
  • Η πρόσληψη λιπαρών οξέων EPA και DHA από τα ψάρια  μειώνει τα συμπτώματα.
  • Το μαύρο κύμινο ανακουφίζει από τις εκδηλώσεις της αλλεργικής ρινίτιδας.
  • Η μέντα μπορεί να ανακουφίσει από τα συμπτώματα σε κάποιες περιπτώσεις.
  • Η αυξημένη πρόσληψη λιναρόσπορου, ασβεστίου, μαγνησίου και φωσφόρου, μέσω της διατροφής,  μειώνει τα  συμπτώματα.
  • Η πρόπολη μπορεί να είναι αποτελεσματική στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αλλεργικής ρινίτιδας παρεμποδίζοντας την απελευθέρωση της ισταμίνης.
  • Η πυκνογενόλη βελτιώνει τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας, όταν αρχίσει να δίνεται ως συμπλήρωμα τουλάχιστον 5 εβδομάδες πριν ξεκινήσει η εποχή της αλλεργίας.
  • Οι βήτα γλυκάνες βελτιώνουν τα συμπτώματα και την ισορροπία TΗ1/TΗ2 σε όσους έχουν αλλεργική ρινίτιδα.
  • Ο κουρκουμάς μετριάζει την ανάπτυξη της αλλεργικής φλεγμονής των αεραγωγών και την υπερβολική αντίδραση.
  • Το κρεμμύδι παρουσιάζει αντιαλλεργικές, αντιισταμινικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
  • Η κατανάλωση σπιρουλίνας βελτιώνει σημαντικά τα συμπτώματα.
  • Ο αποκλειστικός θηλασμός κατά τους 3 πρώτους μήνες μετά τη γέννηση προστατεύει από την αλλεργική ρινίτιδα τα παιδιά που είτε έχουν είτε όχι οικογενειακό ιστορικό ατοπίας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Πώς επηρεάζει τους κοντινούς συγγενείς η αυτοκτονία ενός ανθρώπου;

Η αυτοκτονία συζύγου ή συντρόφου αυξάνει τον κίνδυνο για ψυχική ή σωματική νόσο

Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2: Πώς θα εμπλουτίσεις τη διατροφή σου

Αλλες πηγές βιταμίνης Κ2 αποτελούν τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως
το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Εσύ ποιες θα επιλέξεις;

δελτίο τύπου
Ηπατίτιδα C: Ελένη Φουρέιρα, Μαρία Μπεκατώρου και άλλοι διάσημοι κάνουν θόρυβο για μια αθόρυβη νόσο!

Μήπως είσαι ένας από τους 75.000 Έλληνες που έχουν ηπατίτιδα C αλλά δεν το γνωρίζουν; Η εκστρατεία ενημέρωσης «Κάνουμε Θόρυβο για μια Αθόρυβη Νόσο» μας υπενθυμίζει να εξεταστούμε, αφού πια η ηπατίτιδα C θεραπεύεται πλήρως.

Υγεία καρδιάς: Kάνε το παρακάτω τεστ και μάθε αν φροντίζεις σωστά την καρδιαγγειακή υγεία σου

Η διαφορά ανάμεσα σε μια καρδιά που χτυπά δυνατά και μια ωρολογιακή βόμβα θα μπορούσε να είναι πολύ απλή: η σωστή και έγκυρη πληροφόρηση.

Έχεις κηλίδες από τον ήλιο; Τι πρέπει να αλλάξεις στη διατροφή σου

Κηλίδες από τον ήλιο: Αυτά τα ενοχλητικά σημάδια στο πρόσωπο μπορούν να εξαφανιστούν με τη σωστή διατροφή.

γυναίκα άσκηση αυχένας πόνος στον αυχένα
Πόνος στον αυχένα; Το αυχενικό σύνδρομο και όσα χρειάζεται να γνωρίζεις

Τι σημαίνει ο πόνος στον αυχένα; Και πώς θα καταλάβεις αν είναι αυχενικό σύνδρομο; Ο ορθοπαιδικός χειρουργός Εμμανουήλ Μπριλάκης μας δίνει τις απαντήσεις.

#shapegreece