Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα μαλλιά μου πέφτουν, τι να κάνω; Οι top τροφές για μακριά, δυνατά μαλλιά!

Η τριχόπτωση του φθινοπώρου είναι οικεία στους περισσότερους. Φάε αυτά και απόκτησε πιο μακριά, πιο δυνατά μαλλιά πολύ σύντομα.

20.04.2017

εχεις διαβασει

Τα μαλλιά μου πέφτουν, τι να κάνω;  «Μια ισορροπημένη διατροφή είναι το μυστικό για λαμπερά, δυνατά μαλλιά» λέει η Karen Ansel, M.S., R.D. Βάλε στο πιάτο σου αυτές τις τροφές και πες «αντίο» στα θαμπά, ξηρά, εύθραυστα μαλλιά – και στις διαβόητες bad hair days.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Edamame (φασόλια σόγιας)

Edamame

«Καθώς οι τρίχες των μαλλιών αποτελούνται από πρωτεΐνες, η επαρκής λήψη αυτού του συστατικού είναι ουσιαστική για την ανάπτυξή τους» επισημαίνει η Karen Ansel. Μισό φλιτζάνι edamame με τη φλούδα τους περιέχει 11 γραμμάρια.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Κραμβέλαιο

Το εμπορικό όνομα του κραμβέλαιου είναι το Canola oil και προέρχεται από το φυτό ελαιοκράμβη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 φθινοπωρινά λαχανικά που χρειάζεσαι ΤΩΡΑ!

Το κραμβέλαιο είναι πλούσιο σε Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία εμποδίζουν την ξηροδερμία, το ξεφλούδισμα και τις φλεγμονές στο τριχωτό της κεφαλής, προβλήματα που οδηγούν σε τριχόπτωση. Πρόσθεσε λίγο στη σαλάτα σου ή χρησιμοποίησέ το στη μαγειρική.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Μύδια

6. Τα μύδια

Ο οργανισμός σου χρειάζεται ψευδάργυρο για να σχηματίσει κερατίνη, μία από τις πρωτεΐνες που συνθέτουν τα μαλλιά σου (και τα νύχια σου). Μόλις ένα από αυτά τα μαλάκια σου δίνει την ποσότητα ψευδαργύρου που αντιστοιχεί στην ημερήσια πρόσληψη.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Βοδινό κρέας

Ο σίδηρος στο βοδινό είναι απαραίτητος για το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης, την οποία χρησιμοποιούν τα ερυθρά κύτταρα για να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών. «Χωρίς αρκετό οξυγόνο, τα μαλλιά σου μπορεί να αρχίσουν να λεπταίνουν» εξηγεί η Karen Ansel.


Βοδινό + πιπεριές = υγιή μαλλιά

Το κόκκινο κρέας σού προσφέρει πρωτεΐνη και σίδηρο, ενώ οι πιπεριές σού δίνουν βιταμίνη C, η οποία μπορεί να βοηθά στην πρόληψη κατά της ψαλίδας. Οπότε ρίξε τις πιπεριές και στον κιμά σου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Ο έμμηνος κύκλος σου έχει μεγαλώσει πολύ; Τι μπορεί να σημαίνει για την υγεία σου;

Τι σημαίνει όταν ο κύκλος περιόδου έχει μεγαλώσει με αποτέλεσμα να έχεις περίοδο σε πιο αραιά διαστήματα; Ο γυναικολόγος απαντά

Μύκητες στα νύχια και κακοσμία ποδιών: Ξύδι και έλαιο τεϊόδεντρου για φυσική θεραπεία!

Να πώς θα γλιτώσεις φυσικά από τους μύκητες στα νύχια και την κακοσμία ποδιών

5 τρόποι να διατηρήσεις την υγεία σου στη διάρκεια των γιορτών

Όσο και αν αγαπάμε τις γιορτές, δεν μας αρέσει το πώς νιώθουμε όταν το παρακάνουμε λιγάκι(και νιώθουμε φούσκωμα και εξάντληση). Δεν χρειάζεται όμως να γίνεται έτσι. Δες τους καλύτερους τρόπους να παραμείνεις υγιής και να απολαύσεις την καλύτερη εποχή του χρόνου.

Αϋπνία τέλος: Δεν μπορώ να κοιμηθώ, ξυπνάω με πονοκέφαλο, έχω εφιάλτες, το μυαλό μου τρέχει και άλλα προβλήματα ύπνου βρίσκουν λύση

Ο ποιοτικός ύπνος είναι πολύτιμος για την υγεία, την εμφάνιση και τη διάθεσή μας. Αντμετώπισε τα προβλήματα ύπνου και… όνειρα γλυκά!

Πώς θα καταλάβεις αν είναι τροφική αλλεργία;

Αυτά είναι τα συμπτώματα μιας τροφικής αλλεργίας

#shapegreece