Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα μαλλιά μου πέφτουν, τι να κάνω; Οι top τροφές για μακριά, δυνατά μαλλιά!

Η τριχόπτωση του φθινοπώρου είναι οικεία στους περισσότερους. Φάε αυτά και απόκτησε πιο μακριά, πιο δυνατά μαλλιά πολύ σύντομα.

20.04.2017

εχεις διαβασει

Τα μαλλιά μου πέφτουν, τι να κάνω;  «Μια ισορροπημένη διατροφή είναι το μυστικό για λαμπερά, δυνατά μαλλιά» λέει η Karen Ansel, M.S., R.D. Βάλε στο πιάτο σου αυτές τις τροφές και πες «αντίο» στα θαμπά, ξηρά, εύθραυστα μαλλιά – και στις διαβόητες bad hair days.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Edamame (φασόλια σόγιας)

Edamame

«Καθώς οι τρίχες των μαλλιών αποτελούνται από πρωτεΐνες, η επαρκής λήψη αυτού του συστατικού είναι ουσιαστική για την ανάπτυξή τους» επισημαίνει η Karen Ansel. Μισό φλιτζάνι edamame με τη φλούδα τους περιέχει 11 γραμμάρια.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Κραμβέλαιο

Το εμπορικό όνομα του κραμβέλαιου είναι το Canola oil και προέρχεται από το φυτό ελαιοκράμβη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 φθινοπωρινά λαχανικά που χρειάζεσαι ΤΩΡΑ!

Το κραμβέλαιο είναι πλούσιο σε Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία εμποδίζουν την ξηροδερμία, το ξεφλούδισμα και τις φλεγμονές στο τριχωτό της κεφαλής, προβλήματα που οδηγούν σε τριχόπτωση. Πρόσθεσε λίγο στη σαλάτα σου ή χρησιμοποίησέ το στη μαγειρική.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Μύδια

6. Τα μύδια

Ο οργανισμός σου χρειάζεται ψευδάργυρο για να σχηματίσει κερατίνη, μία από τις πρωτεΐνες που συνθέτουν τα μαλλιά σου (και τα νύχια σου). Μόλις ένα από αυτά τα μαλάκια σου δίνει την ποσότητα ψευδαργύρου που αντιστοιχεί στην ημερήσια πρόσληψη.

Για τα μαλλιά που πέφτουν, κατανάλωσε Βοδινό κρέας

Ο σίδηρος στο βοδινό είναι απαραίτητος για το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης, την οποία χρησιμοποιούν τα ερυθρά κύτταρα για να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών. «Χωρίς αρκετό οξυγόνο, τα μαλλιά σου μπορεί να αρχίσουν να λεπταίνουν» εξηγεί η Karen Ansel.


Βοδινό + πιπεριές = υγιή μαλλιά

Το κόκκινο κρέας σού προσφέρει πρωτεΐνη και σίδηρο, ενώ οι πιπεριές σού δίνουν βιταμίνη C, η οποία μπορεί να βοηθά στην πρόληψη κατά της ψαλίδας. Οπότε ρίξε τις πιπεριές και στον κιμά σου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Tο ΙΑΣΩ γίνεται Κέντρο Εγγραφής Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών και στηρίζει το σύλλογο «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ»

Το νέο Κέντρο Εγγραφής Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών στο ΙΑΣΩ ανακοίνωσαν  ο Όμιλος ΙΑΣΩ και ο Σύλλογος «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» στο πλαίσιο της έναρξης της επίσημης συνεργασίας τους.

Συμπληρώματα διατροφής για το πιο ξένοιαστο καλοκαίρι

Δύο είναι οι σύμμαχοί μας για να μην χαλάσει τίποτα την χαλάρωση και τη διασκέδασή μας… είναι και οι δύο Lanes κι όπως πάντα μας… συμπληρώνουν!

Μπορούν τα ούρα να ανακουφίσουν το τσίμπημα μέδουσας ή τσούχτρας;

Θυμάσαι σίγουρα το θρυλικό επεισόδιο από τα «Φιλαράκια» με το τσίμπημα μέδουσας στη Μόνικα και τον Τσάντλερ να παραδέχεται πως έπρεπε να ουρήσει στο τσίμπημα.

Έτσι θα διώξεις τα έντομα φυσικά! (μυρμήγκια, κουνούπια, μύγες)

Μάθε τους φυσικούς τρόπους για να τα κρατήσεις μακριά.

Η κατανάλωση ψαριών μειώνει τους πόνους της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Όσα περισσότερα ψάρια τρώει ένας ασθενής, τόσο εξασθενούν τα συμπτώματα της νόσου, σύμφωνα με τη μελέτη.

Δουλεύεις σε νυχτερινή βάρδια; Μάλλον έχεις έλλειψη βιταμίνης D

Το επάγγελμα (ιδίως με νυχτερινή βάρδια) παίζει σημαντικό ρόλο στην έλλειψη βιταμίνης D
   

#shapegreece