Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις εάν πιστεύεις ότι πρόκειται να αρρωστήσεις

Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις εάν πιστεύεις ότι πρόκειται να αρρωστήσεις. Ποιο πιστεύεις πως είναι και ποια είναι η πραγματικότητα.

14.11.2017

εχεις διαβασει

Μήπως η συνάδελφος έπρεπε να έρθει πριν από μερικές ημέρες στη δουλειά άρρωστη; Και τώρα δυστυχώς εσύ έχεις αρχίσει να βήχεις, να ρουφάς μύξες και να φτερνίζεσαι, βλέποντας και το δικό σου κρυολόγημα να πλησιάζει κι ετοιμάζεσαι να αρρωστήσεις. Αλλά, μην αγχώνεσαι. Υπάρχει ένας απλούστατος τρόπος να το αντιμετωπίσεις προτού σε καταβάλει: Πρέπει να κοιμηθείς.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ακαδημαϊκό περιοδικό Sleep, τα μικρόβια που προκαλούν τα κοινά κρυολογήματα υπάρχουν βασικά παντού γύρω σου. Αυτό όμως που σε κάνει υπερευαίσθητη σε αυτά είναι ο αριθμός των ωρών που κοιμάσαι κάθε βράδυ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Το κρυολόγημα σε έριξε στο κρεβάτι; Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις

Για παράδειγμα, εάν ο μέσος όρος σου είναι πέντε με έξι ώρες, τότε έχεις κατά τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κρυολογήσεις σε σχέση με κάποιον που κοιμάται τουλάχιστον επτά.

Ο λόγος; Όσο πιο ξεκούραστη είσαι, τόσο πιο εύκολο είναι για το σώμα σου να καταπολεμήσει τους ιούς και τη μύτη σου που άρχισε να τρέχει πάλι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να πώς νικούν το κρυολόγημα οι γιατροί: Το πλάνο 5 ημερών βήμα βήμα

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που κάποιος στο γραφείο ή στο περιβάλλον σου θα αρχίσει να εμφανίζει σημάδια κρυολογήματος, μην φοβάσαι: Απλώς επισκέψου το κρεβάτι σου λίγο νωρίτερα το βράδυ και ξεκουράσου καλά. Τόσο απλά!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο (για χορτοφάγους και κρεατοφάγους)

Μπορεί το σπανάκι να μην σου δίνει τη δύναμη του Ποπάυ, αλλά σίγουρα αυτό μαζί με άλλες τροφές που περιέχουν σίδηρο, μπορεί να σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις μία διαφορετικού είδους, την σιδηροπενική αναιμία.

Διατροφή και κορτιζόνη: Τι μπορείς να τρως όταν παίρνεις κορτιζόνη

Τι μπορείς να τρως και τι όχι όταν λαμβάνεις κορτιζόνη: να τι να προσέχεις στη διατροφή σου

Πόσα τσιγάρα την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου;

μία τρομακτική νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The BMJ φανερώνει ότι δεν χρειάζεται και πάρα πολύ κάπνισμα για να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σου.

10 tips από ένα μοναχό Σαολίν για να μείνεις νέα για πάντα

Οι συμβουλές είναι πολύ απλές και εύκολες να ακολουθηθούν.

Tα 12 πιο σημαντικά οφέλη από την αποτοξίνωση του σώματος

Τι θα κερδίσεις εάν ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα για την αποτοξίνωση του σώματος!

#shapegreece