Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις εάν πιστεύεις ότι πρόκειται να αρρωστήσεις

Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις εάν πιστεύεις ότι πρόκειται να αρρωστήσεις. Ποιο πιστεύεις πως είναι και ποια είναι η πραγματικότητα.

14.11.2017

εχεις διαβασει

Μήπως η συνάδελφος έπρεπε να έρθει πριν από μερικές ημέρες στη δουλειά άρρωστη; Και τώρα δυστυχώς εσύ έχεις αρχίσει να βήχεις, να ρουφάς μύξες και να φτερνίζεσαι, βλέποντας και το δικό σου κρυολόγημα να πλησιάζει κι ετοιμάζεσαι να αρρωστήσεις. Αλλά, μην αγχώνεσαι. Υπάρχει ένας απλούστατος τρόπος να το αντιμετωπίσεις προτού σε καταβάλει: Πρέπει να κοιμηθείς.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ακαδημαϊκό περιοδικό Sleep, τα μικρόβια που προκαλούν τα κοινά κρυολογήματα υπάρχουν βασικά παντού γύρω σου. Αυτό όμως που σε κάνει υπερευαίσθητη σε αυτά είναι ο αριθμός των ωρών που κοιμάσαι κάθε βράδυ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Το κρυολόγημα σε έριξε στο κρεβάτι; Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις

Για παράδειγμα, εάν ο μέσος όρος σου είναι πέντε με έξι ώρες, τότε έχεις κατά τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κρυολογήσεις σε σχέση με κάποιον που κοιμάται τουλάχιστον επτά.

Ο λόγος; Όσο πιο ξεκούραστη είσαι, τόσο πιο εύκολο είναι για το σώμα σου να καταπολεμήσει τους ιούς και τη μύτη σου που άρχισε να τρέχει πάλι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να πώς νικούν το κρυολόγημα οι γιατροί: Το πλάνο 5 ημερών βήμα βήμα

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που κάποιος στο γραφείο ή στο περιβάλλον σου θα αρχίσει να εμφανίζει σημάδια κρυολογήματος, μην φοβάσαι: Απλώς επισκέψου το κρεβάτι σου λίγο νωρίτερα το βράδυ και ξεκουράσου καλά. Τόσο απλά!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Μπορεί να έχεις οστεοπόρωση; Ποια είναι τα συμπτώματα;

Μάθε τι την προκαλεί και πώς θα την προλάβεις

Θες ενέργεια σε 5 λεπτά; Οι κινήσεις να κάνεις ΤΩΡΑ!

Νιώθεις ατονία, κόπωση, κακή διάθεση; Δες τις μαγικές κινήσεις για ενέργεια άμεσα

Μπήκαμε στο MyDiabetes.gr και βρήκαμε πώς θα ελέγχεις αποτελεσματικά τις αυξομειώσεις σακχάρου σε συνεργασία με το γιατρό σου

Το mydiabetes.gr είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα το διαβήτη και να προετοιμαστείς σωστά για τη συζήτηση με το γιατρό σου.

Αυτές είναι οι τάσεις στην υγεία: προβιοτικά, φυτικές ίνες, βότανα και όλα όσα πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ!

Η Χαρούλα Μαθιοπούλου – Μπιλάλη μας συστήνει τα 10 πιο σύγχρονα σημεία αναφοράς στη γυναικεία υγεία.

#shapegreece