Τα 10 ανησυχητικά σημάδια υγείας ότι έχεις υπερβολικό άγχος – εργασιακό και μη!

Εάν έχεις παρατηρήσει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα που περιγράφονται στη λίστα σε τακτική βάση, κοίτα τι πρέπει να κάνεις για το άγχος

13.04.2018

εχεις διαβασει

Το σώμα σου έχει πολλούς τρόπους να σε ειδοποιήσει ότι τα επίπεδα του στρες που δέχεται δεν είναι ανεκτά.

Εάν βρίσκεσαι σε καταστάσεις διαρκούς στρες χωρίς να προσφέρεις στο σώμα σου το χρόνο να ξεκουραστεί και να αναρρώσει, μπορεί να οδηγηθείς σε μία κατάσταση χρόνιας εξουθένωσης και περαιτέρω διαταραχών της υγείας σου.
Εάν έχεις παρατηρήσει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα που περιγράφονται στη λίστα σε τακτική βάση, θα πρέπει να ανακαλύψεις κατά πόσο η τωρινή διαχείριση του άγχους σου είναι αρκετή ή εάν υπάρχουν κάποιοι στρεσογόνοι παράγοντες που θα μπορούσες να απομακρύνεις από την καθημερινότητά σου για να την κάνεις πιο ξεκούραστη.

1. Νιώθεις δυσκολία να ξυπνήσεις το πρωί

Η κορτιζόλη, η ορμόνη που εκκρίνεται από τα επινεφρίδια και είναι αναγκαία για την τόνωση των επιπέδων ενέργειάς σου το πρωί, μπορεί να λείπει από τον οργανισμό σου λόγω του υπερβολικού μακροπρόθεσμου άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης.

2. Νιώθεις κούραση ενώ έχεις κοιμηθεί αρκετά

Όταν η ανάγκη για ξεκούραση και ανάπαυση είναι μεγαλύτερη από αυτή που παίρνει το σώμα σου, καταλήγεις να αισθάνεσαι κουρασμένη και.. καθόλου φρέσκια.


3. Έχεις λιγούρες για αλμυρά φαγητά

Το χρόνιο στρες μπορεί να οδηγήσει σε ανισορροπίες των επιπέδων των ηλεκτρολυτών, οδηγώντας κάποιους ανθρώπους να νιώθουν λιγούρες για αλμυρά.

 

4. Μειωμένη ικανότητα να διαχειριστείς στρεσογόνες καταστάσεις

Εάν έχεις βιώσει παρατεταμένο άγχος, η ανοχή και η ανθεκτικότητά σου στις επόμενες καταστάσεις στρες μειώνονται σημαντικά.

5. Ασταθής έμμηνος ρύση και έντονο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο

Αφού το σώμα θέτει σε προτεραιότητα τις ορμόνες του άγχους από αυτές του σεξ, το χρόνιο στρες οδηγεί σε ανισορροπίες στις ορμόνες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ακανόνιστους κύκλους, προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, ακόμη και να συμβάλει σε υπογονιμότητα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Τα Ω3 λιπαρά «κρατούν ψηλά» τη σεξουαλική διάθεση των ανδρών

Τα ω-3 λιπαρά οξέα φαίνεται πως δρουν ευεργετικά στη σεξουαλική λειτουργία, ενώ αποτελούν ένα φυσικό ενισχυτικό διάθεσης.

Γιατί έχεις ξηρό δέρμα; (έκζεμα, θυρεοειδής, διατροφή ή κάτι άλλο;)

Έχεις ξηρό δέρμα: Αντιμετώπισε το πρόβλημα και βρες απαντήσεις για την υγεία σου με αυτή την 5λεπτη αξιολόγηση συμπτωμάτων.

Τι σημαίνει το πότε ξεκίνησε η περίοδος για την υγεία σου;

Τι σημαίνει για την υγεία σου το πότε ξεκινάει η περίοδος; Μια νέα έρευνα έρχεται να ρίξει φως και να σε προετοιμάσει για τυχόν προβλήματα υγείας.

Πόσα ξέρεις για τα ωάριά σου και τι συμβαίνει μετά τα 40;

Ανακάλυψε τι κάνουν και μάθε όλα όσα χρειάζεται για τις επιπτώσεις της ηλικίας στη γονιμότητά σου.

Τι θα κάνει το SHAPE στο Healthy Life Festival! Δες το πρόγραμμα!

Δες όλο το πρόγραμμα των εκδηλώσεων και έλα να μας βρεις αυτό το Σάββατο και Κυριακή 21 και 22 Απριλίου στη Helexpo Αμαρουσίου!

Φακοί επαφής: 3 συνήθειες για να υιοθετήσεις ΤΩΡΑ

Ιδού τι λάθος κάνεις και βάζεις σε κίνδυνο την υγεία των ματιών σου, λέει η επιστήμη.

#shapegreece