Τα 10 ανησυχητικά σημάδια υγείας ότι έχεις υπερβολικό άγχος – εργασιακό και μη!

Εάν έχεις παρατηρήσει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα που περιγράφονται στη λίστα σε τακτική βάση, κοίτα τι πρέπει να κάνεις για το άγχος

13.04.2018

εχεις διαβασει

Το σώμα σου έχει πολλούς τρόπους να σε ειδοποιήσει ότι τα επίπεδα του στρες που δέχεται δεν είναι ανεκτά.

Εάν βρίσκεσαι σε καταστάσεις διαρκούς στρες χωρίς να προσφέρεις στο σώμα σου το χρόνο να ξεκουραστεί και να αναρρώσει, μπορεί να οδηγηθείς σε μία κατάσταση χρόνιας εξουθένωσης και περαιτέρω διαταραχών της υγείας σου.
Εάν έχεις παρατηρήσει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα που περιγράφονται στη λίστα σε τακτική βάση, θα πρέπει να ανακαλύψεις κατά πόσο η τωρινή διαχείριση του άγχους σου είναι αρκετή ή εάν υπάρχουν κάποιοι στρεσογόνοι παράγοντες που θα μπορούσες να απομακρύνεις από την καθημερινότητά σου για να την κάνεις πιο ξεκούραστη.

1. Νιώθεις δυσκολία να ξυπνήσεις το πρωί

Η κορτιζόλη, η ορμόνη που εκκρίνεται από τα επινεφρίδια και είναι αναγκαία για την τόνωση των επιπέδων ενέργειάς σου το πρωί, μπορεί να λείπει από τον οργανισμό σου λόγω του υπερβολικού μακροπρόθεσμου άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης.

2. Νιώθεις κούραση ενώ έχεις κοιμηθεί αρκετά

Όταν η ανάγκη για ξεκούραση και ανάπαυση είναι μεγαλύτερη από αυτή που παίρνει το σώμα σου, καταλήγεις να αισθάνεσαι κουρασμένη και.. καθόλου φρέσκια.


3. Έχεις λιγούρες για αλμυρά φαγητά

Το χρόνιο στρες μπορεί να οδηγήσει σε ανισορροπίες των επιπέδων των ηλεκτρολυτών, οδηγώντας κάποιους ανθρώπους να νιώθουν λιγούρες για αλμυρά.

 

4. Μειωμένη ικανότητα να διαχειριστείς στρεσογόνες καταστάσεις

Εάν έχεις βιώσει παρατεταμένο άγχος, η ανοχή και η ανθεκτικότητά σου στις επόμενες καταστάσεις στρες μειώνονται σημαντικά.

5. Ασταθής έμμηνος ρύση και έντονο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο

Αφού το σώμα θέτει σε προτεραιότητα τις ορμόνες του άγχους από αυτές του σεξ, το χρόνιο στρες οδηγεί σε ανισορροπίες στις ορμόνες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ακανόνιστους κύκλους, προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, ακόμη και να συμβάλει σε υπογονιμότητα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πόνος στα πόδια ψηλά τακούνια
Ψηλά τακούνια; Ο πόνος στα πόδια δε σε εμποδίζει πια να τα φοράς – δες γιατί!

Αγαπάς τα ψηλά τακούνια, θέλεις να απολαμβάνεις τις βόλτες σου και το χορό; Μην επιτρέπεις στον πόνο στα πόδια να σε σταματήσει!

προστατευτικοί νάρθηκες δόντια
Προστατευτικοί νάρθηκες δοντιών: Γιατί και πότε χρειάζεται να τους χρησιμοποιείς

Τα ομαδικά αθλήματα όπως οι πολεμικές τέχνες, το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το βόλεϊ μπορεί να προκαλέσουν μικροατυχήματα. Οι προστατευτικοί νάρθηκες είναι το «αξεσουάρ» που μπορεί να σώσει τα δόντια σου.

Πόσες φορές μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πετσέτα μπάνιου πριν μπει για πλύσιμο;

Κάθε πότε πρέπει να πλένεις την πετσέτα σου και πώς θα πλύνεις σωστά και οικολογικά την πετσέτα αλλά και όλα σου τα ρούχα;

βιταμίνες φρούτα λαχανικά υγιεινή διατροφή ισορροπημένη διατροφή
Έτσι θα ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου! Οι top βιταμίνες και όχι-μόνο!

Μάθε ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου και ζήσε την κάθε μέρα στο 100%.

χολή
Πέτρα στη χολή και άλλα 4 πιθανά προβλήματα που πρέπει να γνωρίζεις

Τι συμπτώματα έχει η πέτρα στη χολή; Ο χειρουργός απαντά και μας εξηγεί τι είναι η χολή και τι πρέπει να προσέχουμε.

#shapegreece