Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 μικρές αλλαγές τώρα για καλή υγεία και καλύτερη ζωή στα 20, στα 30 και αργότερα!

Υπάρχουν 5 αλλαγές που μπορείς να εφαμόσεις στη ζωή σου και να έχεις καλύτερη ποιότητα ζωής στα 20, τα 30 και μετά.

19.06.2017

εχεις διαβασει

Μερικές φορές σου φαίνεται ότι το να είσαι υγιής αφορά μία λίστα από πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις. Δεν πρέπει να τρως αυτό, δεν πρέπει να πίνεις εκείνο, δεν μπορείς να κάνεις αυτό ή εκείνο. Αυτά τα όχι μπορούν εύκολα να αφαιρέσουν τη χαρά από την καθημερινότητά σου. Μήπως ήρθε η ώρα να πούμε σε όλα ναι;

Ναι σε μία πιο υγιεινή ζωή! Ναι σε καλύτερες επιλογές! Ναι στη φροντίδα του σώματος και της ψυχής μας! Ενώ θα χρειαστεί κάνεις διαφορετικές αλλαγές στη ζωή σου ανάλογα με την ηλικία σου, όλες οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μικρές αλλαγές για την καλή υγεία τους.

Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι να πεις Ναι σε μία πιο υγιεινή εκδοχή του εαυτού σου:

1. Να τρως πραγματικά υγιεινά
Η «10λεπτη αυτοπαρέμβαση»

Το έχεις σίγουρα ακούσει πολλές φορές και από διαφορετικές μεριές. Τι περιμένεις λοιπόν; Υπάρχουν χιλιάδες συνταγές για να διαλέξεις. Μπορείς ακόμα να συμπεριλάβεις και τα παιδιά σου σε αυτή την προσπάθεια για μία πιο υγιεινή διατροφή. Αν είσαι στα 20 σου, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αποκτήσεις τη συνήθεια της υγιεινής διατροφής, ώστε να την έχεις και στην υπόλοιπη ζωή σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Top Health apps: 5 έξυπνες εφαρμογές υγείας για το κινητό σου!

2. Να είσαι δραστήρια, όπου και αν βρίσκεσαι
Κινήσου και ασκήσου έστω και για 5'

Γνωρίζεις ότι πρέπει να γυμνάζεσαι, αλλά όχι απαραίτητα στο γυμναστήριο. Μπορείς να ξοδεύεις λίγο περισσότερο χρόνο κάνοντας πράγματα που σου αρέσουν. Για παράδειγμα, πήγαινε μία βόλτα το σκύλο σου σε πιο γρήγορο και έντονο ρυθμό ή αν σου αρέσει ο χορός, ξεκίνησε κάποιο μάθημα. Αν είσαι πιο κοινωνικός τύπος, μπορείς να γραφτείς σε μία ομάδα βόλεϊ ή να ξεκινήσεις μία ομάδα τρεξίματος ή ποδηλασίας με τους φίλους ή τους συναδέλφους σου. Αν είσαι στα 30 σου, ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι. Απλώς πρέπει να προσπαθήσεις να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινή ρουτίνα σου. Να ανεβαίνεις και να κατεβαίνεις πάντα με τη σκάλα ή να περπατάς μέχρι τη δουλειά.

3. Να προσέχεις την ψυχική σου υγεία
Δεν χρειάζεται να φας πριν τη γυμναστική

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά για τις γυναίκες που συνδυάζουν τη δουλειά με την οικογένεια. Άλλωστε, αν ήταν τόσο εύκολο να μειώσουμε το άγχος, δε θα το κάναμε όλοι; Όταν νιώθεις πιεσμένη, να προσπαθείς να τεντώνεις το σώμα σου, να παίρνεις βαθιές ανάσες και να προσπαθείς να το κουβεντιάσεις με τη φίλη ή τον άντρα σου. Αν βρίσκεσαι στην ηλικία των 40, η περιεμμηνόπαυση μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση, τον ύπνο και τη σεξουαλική σου ζωή. Μίλησε με τη γυναικολόγο σου για να δεις πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις καλύτερα τα συμπτώματα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

«Μπορεί ο βελονισμός να βοηθήσει στην κατάθλιψη;»

Πώς ο βελονισμός μπορεί να σε βοηθήσει κόντρα στην κατάθλιψη.

«Γιατί δεν έχω ενέργεια»; 7 τεστ για να βρεις τι φταίει!

Κάνε τα τεστ και δες που έχει πάει η ενέργεια που δεν νιώθεις να έχεις.

Skinny παντελόνια και άλλες περιπτώσεις που η μόδα κάνει κακό στην υγεία σου

Υπάρχουν κάποια πράγματα που ενώ θεωρούνται μοδάτα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία σου. Ποια είναι και τι πρέπει να γνωρίζεις; Η μόδα βλάπτει τελικά;

Iron Woman: Πόσο σίδηρο χρειάζεται το σώμα σου και ποιες είναι οι καλύτερες πηγές;

Οι απαιτήσεις του σώματός σου για σίδηρο αλλάζουν σε κάθε ηλικία και οι τροφές είναι η καλύτερη πηγή του.

Είσαι στο κινητό; Δες τι πρόβλημα δημιουργεί σε κάθε σημείο του σώματος

Είσαι στο κινητό; Σε βοηθά να διαχειριστείς τη ζωή σου αλλά δες τι μπορεί να κάνει στο σώμα σου.

Έρευνα βρήκε τρόπο για 10 παραπάνω χρόνια ζωής ΑΛΛΑ μόνο στους άνδρες!

Επιστήμονες ανακάλυψαν μια -όχι σπάνια- γονιδιακή μετάλλαξη που αποτελεί το «κλειδί» για την αύξηση της διάρκειας ζωής κατά περίπου μία δεκαετία.

#shapegreece