Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Άνδρες vs Γυναίκες: Τελικά, ποιος αντέχει περισσότερο στον πόνο;

Άνδρες vs Γυναίκες: Αν και οι γυναίκες θεωρούνται πιο σκληρές, μελέτες δείχνουν πως είναι πιο ευαίσθητες από τους άνδρες.

15.07.2017

εχεις διαβασει

Άνδρες vs Γυναίκες: Τι ισχύει για τους άνδρες

Έχουν υψηλότερο όριο αντοχής στον πόνο Ακόμα και όταν έχουν τις ίδιες ενοχλήσεις με τις γυναίκες, οι άνδρες αντιλαμβάνονται το επίπεδο του πόνου τους ως περίπου 20% πιο χαμηλό, σύμφωνα με μελέτη του 2012. Οι επιστήμονες πιστεύουν πως παίζουν ρόλο οι ορμόνες του φύλου. Κάποιες γυναίκες με χρόνιο πόνο λένε πως τα συμπτώματά τους επιδεινώνονται σε κάποιες φάσεις του έμμηνου κύκλου τους.

Φρικάρουν πιο πολύ με τον πόνο «Όταν αντιλαμβάνονται ότι πλησιάζει ο πόνος, μπορεί να είναι χαμένοι και να μην ξέρουν τι να κάνουν» επισημαίνει ο Roger Fillingim, Ph.D., διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Πόνου του Πανεπιστημίου της Φλόριντας.

Οι άνδρες που ξέρουν ότι πρόκειται να τους χτυπήσουν εμφανίζουν μεγαλύτερη δραστηριότητα στο μέρος του εγκεφάλου που βιώνει τον πόνο, γεγονός που θα μπορούσε να κάνει το χτύπημα χειρότερο. Ένας άνδρας μπορεί να είναι πιο πιθανό να αναφέρει εντονότερο πόνο, π.χ., κατά την απονεύρωση ενός δοντιού, αν αγχώνεται με την επικείμενη επίσκεψή του στον οδοντίατρο.

Τι ισχύει για τις γυναίκες

Αντέχουμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει Οι γυναίκες φοράμε την κάπα του σούπερ ήρωα στην αίθουσα τοκετών – το όριο του πόνου μας αυξάνεται κατά τη διάρκεια του τοκετού. Αυτή όμως η προστατευτική επίδραση είναι παροδική κι αυτό δε μας αρέσει, επειδή τα προβλήματα μπορεί να συγκεντρωθούν:

Είναι πιο πιθανό να υποφέρουμε από επίμονες καταστάσεις, όπως σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου και οστεοαρθρίτιδα, αλλά και κράμπες περιόδου και άλλα γυναικεία προβλήματα, όπως ενδομητρίωση.

Και όπως λένε οι ερευνητές, θα βιώσουμε στη ζωή μας περισσότερο πόνο απ’ όσο οι άνδρες. Αρχίζουμε να το αντιμετωπίζουμε πριν καν νιώσουμε πόνο. Όταν σκεφτόμαστε μια πιθανή επώδυνη εμπειρία, εμφανίζουμε αυξημένη δραστηριότητα στο κομμάτι του εγκεφάλου που σχετίζεται με το σχεδιασμό, κάτι που μας βοηθά να προετοιμαζόμαστε.

«Οι γυναίκες χρησιμοποιούν ένα ευρύτερο ρεπερτόριο διαχείρισης του πόνου, όπως να το αναλύουν μέσα τους και να κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφύγουν καταστάσεις που μπορούν να επιτείνουν τη δυσφορία τους» σχολιάζει ο Roger Fillingim.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο (για χορτοφάγους και κρεατοφάγους)

Μπορεί το σπανάκι να μην σου δίνει τη δύναμη του Ποπάυ, αλλά σίγουρα αυτό μαζί με άλλες τροφές που περιέχουν σίδηρο, μπορεί να σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις μία διαφορετικού είδους, την σιδηροπενική αναιμία.

Διατροφή και κορτιζόνη: Τι μπορείς να τρως όταν παίρνεις κορτιζόνη

Τι μπορείς να τρως και τι όχι όταν λαμβάνεις κορτιζόνη: να τι να προσέχεις στη διατροφή σου

Πόσα τσιγάρα την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου;

μία τρομακτική νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The BMJ φανερώνει ότι δεν χρειάζεται και πάρα πολύ κάπνισμα για να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σου.

10 tips από ένα μοναχό Σαολίν για να μείνεις νέα για πάντα

Οι συμβουλές είναι πολύ απλές και εύκολες να ακολουθηθούν.

Tα 12 πιο σημαντικά οφέλη από την αποτοξίνωση του σώματος

Τι θα κερδίσεις εάν ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα για την αποτοξίνωση του σώματος!

#shapegreece