3 τροφές που ελέγχουν το ζάχαρο & σου κάνουν καλό

30-04-2012
Υπολογίζεται ότι περίπου 24 εκατομμύρια γυναίκες έχουν τόσο υψηλά επίπεδα σακχάρου (γλυκόζης) ώστε να κατατάσσονται στις προδιαβητικές. Για να διατηρήσεις φυσιολογικά τα επίπεδα σακχάρου, πρόσθεσε αυτές τις τροφές στη διατροφή σου...
 
 
Κριθάρι
Κριθάρι

Η κατανάλωσή του είναι απίθανο να προκαλέσει απότομη άνοδο στο σάκχαρό σου. Μάλιστα, σε μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Creighton διαπιστώθηκε ότι το κριθάρι είναι καλύτερο από την πολυδιαφημισμένη βρόμη όσον αφορά τη διατήρηση υπό έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης. Αυτό γιατί έχει υψηλή περιεκτικότητα στη διαλυτή φυτική ίνα β-γλυκάνη, η οποία χωνεύεται πολύ αργά και βοηθά στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Σημειώνεται ότι το αναποφλοίωτο κριθάρι έχει περισσότερες ίνες από το αποφλοιωμένο, αλλά χρειάζεται πιο πολύς χρόνος για το μαγείρεμά του. Και τα δύο πάντως αποτελούν έξυπνη προσθήκη στη διατροφή σου. Tip Αντικατάστησε με κριθάλευρο τη μισή ποσότητα αλευριού για όλες τις χρήσεις που απαιτείται για τις συνταγές κέικ ή ψωμιού. Μπορείς επίσης να προσθέσεις κριθάρι στις σούπες ή να το σερβίρεις μαζί με ψάρι, κρέας ή πουλερικά αντί για ρύζι ή πατάτες.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Μαστίχα: θεραπεία  για τη χοληστερίνη &  το διαβήτη
Διαβήτης: τον
Τροφές που η καλή υγεία τις θέλει δυο-δυο
Η μαστίχα στη διατροφή σου έχει πολλά οφέλη στην υγεία σου!
Είσαι τόσο χαρούμενη με το μωρό σου που δεν σε αγχώνουν τα 6 κιλά που σου άφησε η εγκυμοσύνη; Κι όμως καιρός να κάνεις κάτι να χάσεις τουλάχιστον τα μισά από αυτά. Ο διαβήτης σε περιμένει στη γωνία. Δες τι πρέπει να γνωρίζεις πριν μείνεις πάλι έγκυος.
Ορισμένες τροφές προορίζονται να καταναλώνονται μαζί, όχι μόνο επειδή έχουν καλύτερη γεύση, αλλά επειδή ο συνδυασμός των θρεπτικών στοιχείων τους ενισχύει την υγεία σου. Μάθε ποιά διατροφικά δίδυμα χαρίζουν υγεία ΑΑΑ!