3 τροφές που ελέγχουν το ζάχαρο & σου κάνουν καλό

Μάθε με ποιες τροφές θα ελέγξεις το σάκχαρό σου.
» Κριθάρι

Κριθάρι

Η κατανάλωσή του είναι απίθανο να προκαλέσει απότομη άνοδο στο σάκχαρό σου. Μάλιστα, σε μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Creighton διαπιστώθηκε ότι το κριθάρι είναι καλύτερο από την πολυδιαφημισμένη βρόμη όσον αφορά τη διατήρηση υπό έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης. Αυτό γιατί έχει υψηλή περιεκτικότητα στη διαλυτή φυτική ίνα β-γλυκάνη, η οποία χωνεύεται πολύ αργά και βοηθά στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Σημειώνεται ότι το αναποφλοίωτο κριθάρι έχει περισσότερες ίνες από το αποφλοιωμένο, αλλά χρειάζεται πιο πολύς χρόνος για το μαγείρεμά του. Και τα δύο πάντως αποτελούν έξυπνη προσθήκη στη διατροφή σου. Tip Αντικατάστησε με κριθάλευρο τη μισή ποσότητα αλευριού για όλες τις χρήσεις που απαιτείται για τις συνταγές κέικ ή ψωμιού. Μπορείς επίσης να προσθέσεις κριθάρι στις σούπες ή να το σερβίρεις μαζί με ψάρι, κρέας ή πουλερικά αντί για ρύζι ή πατάτες.
  • Κριθάρι
  • Πιπέρι καγιέν
  • Καρότο
« »