Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Λιγότερος βραδινός ύπνος για να κάνεις καλύτερη δουλειά

Ο λιγότερος βραδινός ύπνος ίσως και να σε βοηθά να εργάζεσαι καλύτερα, σύμφωνα με νέα έρευνα.

18.06.2017

εχεις διαβασει

Υπάρχουν καλά νέα για αυτούς που είναι τόσο κουρασμένοι από τη συνεχή δουλειά αλλά ακόμα δεν καταφέρνουν να κοιμηθούν σε μία αξιοπρεπή ώρα το βράδυ.

Σίγουρα θα έχεις νιώσει τόσο εκνευρισμένη με τον εαυτό σου επειδή νιώθεις κουρασμένη την επόμενη μέρα, αλλά τίποτα δεν αλλάζει και αυτός ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται μέχρι που πεθαίνεις; Λοιπόν, τώρα δε χρειάζεται να νιώθεις ενοχές που δεν ξαπλώνεις την ώρα που πρέπει να κοιμηθείς.

Σύμφωνα με τον ειδικό στην ευεξία Daniel Browne και συγγραφέα του βιβλίου The Energy Equation, που ειδικεύεται στο να βοηθάει εργαζόμενους υψηλής απόδοσης να επιτύχουν μία καλύτερη ισορροπία στη ζωή τους, το να κοιμάσαι μία ή δύο ώρες λιγότερο από τις συνιστώμενες οκτώ ώρες μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει περισσότερο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Είσαι πρωινός ή βραδινός τύπος;

Ο Browne πιστεύει ότι ο λιγότερος ύπνος σου δίνει περισσότερη ενέργεια και κάνει τους ανθρώπους να βρίσκονται σε μεγαλύτερη εγρήγορση και να είναι πιο ευτυχισμένοι, επειδή τους παρέχει περισσότερο χρόνο στη διάρκεια της ημέρας. Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε πρέπει να διαθέτουμε πολύ περισσότερη ενέργεια από αυτή που νομίζαμε.

Επίσης, αυτά είναι υπέροχα νέα και με βάση μία νέα έρευνα που ήρθε στο φως και αποκάλυψε ότι οι μισές μητέρες χάνουν τον ύπνο τους κάθε βράδυ επειδή ανησυχούν για την καριέρα τους.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Ινομυώματα: Τα συμπτώματα, οι θεραπείες και η γονιμότητα και ποιες γυναίκες προτιμούν

Οι πιθανότητες είναι ότι έχεις ή είχες ινομυώματα αφού μπορεί να εμφανιστούν σε έως και το 80% των γυναικών αναπαραγωγικής ηλικίας.

2 ροφήματα – σωστά γιατροσόφια για το κρύωμα με τζίντζερ!

Ο περίεργος καιρός – μια ζέστη μια κρύο, μια ήλιος μια βροχή- φέρνει και το πρώτο κρυολόγημα και ψάχνεις γιατροσόφια για να μην φορτωθείς με φάρμακα.

Δεν μπορείς να κοιμηθείς νωρίς; Πώς θα τα καταφέρεις

Θέλεις να κοιμηθείς νωρίς αλλά από το καλοκαίρι και μετά, τα μάτια σου δεν κλείνουν με τίποτα. Δες τους εναλλακτικούς τρόπους για να τα καταφέρεις.

13 περίεργα μυστικά μακροζωίας για να «πιάσεις» τα 100

Στηρίξου στο ένα πόδι, κάνε 6 φίλους και άλλα 11 περίεργα μυστικά μακροζωίας!

Διατροφή για χοληστερίνη, τριγλυκερίδια και HDL χοληστερόλη

Διατροφικές συστάσεις για δυσλιπιδαιμία, δηλαδή για τις διαταραχές της χολιστερίνης, των τριγλυκεριδίων και της HDL από την ειδικό.

Google Street View και Bike Around ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βοηθήσουν όσους πάσχουν από Αλτσχάιμερ

Οι πιο έντονες αναμνήσεις μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την τοποθεσία. To Google Street View και το Bike Around βοηθούν τα άτομα που πάσχουν από Αλτσχάιμερ μέσα από την ιστορία που διηγείται η Anne-Christine Hertz.

#shapegreece