Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Να πώς νικούν το κρυολόγημα οι γιατροί: Το πλάνο 5 ημερών βήμα βήμα

Κρυολόγημα: Η διάρκειά του είναι μία εβδομάδα αλλά μπορείς να την μειώσεις κατά 2 ημέρες, σύμφωνα με νέα έρευνα, αν κάνεις αυτά.

21.04.2017

εχεις διαβασει

Ιδού πως θα περάσεις πιο εύκολα τις πέντε ημέρες που διαρκεί το κρυολόγημα.

Ημέρα Πρώτη

Αρχίζεις να νιώθεις λίγο μπουκωμένη και να πονάς σε διάφορα σημεία.

▶ Πάρε ένα προβιοτικό.
Μπορεί να σου γλιτώσει σχεδόν 2 μέρες και να κάνει τα συμπτώματά σου 34% λιγότερο έντονα, σύμφωνα με μελέτη στο British Journal of Nutrition.

Τα προβιοτικά βοηθούν να ρυθμίσεις τη φλεγμονώδη αντίδραση του ανοσοποιητικού σου μειώνοντας τη ρινική συμφόρηση. Αναζήτησε ένα με τα στελέχη Lactobacillus rhamnosus
LGG και Bifidobacterium animalis BB-12.

▶ Πιάσε το σπρέι.

Άρχισε να χρησιμοποιείς αλατούχο ρινικό διάλυμα τρεις φορές τη μέρα. Θα απομακρύνει
τον ιό που σε κάνει να νιώθεις άρρωστη, καθώς και συστατικά όπως ισταμίνες, προσταγλανδίνες και λευκοτριένες, που προκαλούν συνάχι, αναφέρεται
στο Journal of Infectious Diseases and Immunity.

▶ Πάρε ψευδάργυρο.

Ελαττώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος κατά περίπου 3 ημέρες, σύμφωνα με
έρευνα στο British Journal of Clinical Pharmacology.

«Πάρε τουλάχιστον 80 mg μόλις παρατηρήσεις συμπτώματα και συνέχισέ το μέχρι να νιώσεις καλύτερα» συμβουλεύει ο συγγραφέας της μελέτης, Harri Hemilä.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Ο έμμηνος κύκλος σου έχει μεγαλώσει πολύ; Τι μπορεί να σημαίνει για την υγεία σου;

Τι σημαίνει όταν ο κύκλος περιόδου έχει μεγαλώσει με αποτέλεσμα να έχεις περίοδο σε πιο αραιά διαστήματα; Ο γυναικολόγος απαντά

Μύκητες στα νύχια και κακοσμία ποδιών: Ξύδι και έλαιο τεϊόδεντρου για φυσική θεραπεία!

Να πώς θα γλιτώσεις φυσικά από τους μύκητες στα νύχια και την κακοσμία ποδιών

5 τρόποι να διατηρήσεις την υγεία σου στη διάρκεια των γιορτών

Όσο και αν αγαπάμε τις γιορτές, δεν μας αρέσει το πώς νιώθουμε όταν το παρακάνουμε λιγάκι(και νιώθουμε φούσκωμα και εξάντληση). Δεν χρειάζεται όμως να γίνεται έτσι. Δες τους καλύτερους τρόπους να παραμείνεις υγιής και να απολαύσεις την καλύτερη εποχή του χρόνου.

Αϋπνία τέλος: Δεν μπορώ να κοιμηθώ, ξυπνάω με πονοκέφαλο, έχω εφιάλτες, το μυαλό μου τρέχει και άλλα προβλήματα ύπνου βρίσκουν λύση

Ο ποιοτικός ύπνος είναι πολύτιμος για την υγεία, την εμφάνιση και τη διάθεσή μας. Αντμετώπισε τα προβλήματα ύπνου και… όνειρα γλυκά!

Πώς θα καταλάβεις αν είναι τροφική αλλεργία;

Αυτά είναι τα συμπτώματα μιας τροφικής αλλεργίας

#shapegreece