Νηστεία για αδυνάτισμα: 7ήμερο διαιτολόγιο

Νηστεία για 
αδυνάτισμα: 7ήμερο 
διαιτολόγιο
Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία για τη μείωση ή τον έλεγχο του βάρους! Ακολούθησε το πρόγραμμα δίαιτας 7 ημερών του Shape για να κάψεις λίπος!

Ελέγξε τις μερίδες σου! Στόχος του συγκεκριμένου εβδομαδιαίου διαιτολογίου είναι να εξασφαλίσει στη διάρκεια της νηστείας την επαρκή κάλυψη του οργανισμού σου σε συγκεκριμένα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως η πρωτεΐνη, το ασβέστιο αλλά και ο σίδηρος. Για να έχεις απώλεια βάρους, καθώς η διατροφή είναι χαμηλή σε λιπαρά, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγξεις τις μερίδες σου. Πάρε τον έλεγχο και καλή επιτυχία!

Επιλογές για το πρωινό σου

  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με μέλι ή μαρμελάδα, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι ή με ταχίνι με μέλι, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, σταφιδόψωμο, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, δημητριακά πρωινού κατά προτίμηση ολικής αλέσεως, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.

Επιλογές για πρωινό ή απογευματινό σνακ

  • Φρούτα ή χυμοί από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά.
  • Παστέλι.
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης.
  • Σταφιδόψωμο.
  • Μικρά μουστοκούλουρα.
  • Σοκολάτα υγείας.
  • Ξηροί καρποί.
  • 1 μπάρα δημητριακών με φρούτα.

Επίλεξε όποιο πρωινό και σνακ θέλεις για κάθε μέρα και ακολούθησε το 7ήμερο πλάνο διατροφής!