5 εύκολοι τρόποι να τρως λαχανικά κάθε μέρα

Ψάχνεις να βρεις εύκολους τρόπους για να τρως λαχανικά καθημερινά και δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτα; Εμείς έχουμε 5 λύσεις για εσένα.

22.05.2018

εχεις διαβασει

Ακολούθησε 5 απλούς τρόπους για να προσθέσεις τα λαχανικά στα καθημερινά σου γεύματα, κάνοντας έτσι πιο υγιεινή και θρεπτική την διατροφή σου. Έτσι θα καταφέρεις να τρως λαχανικά καθημερινά.

1. Ξεκίνα κάθε γεύμα με μια σαλάτα

Χρησιμοποίησε τα αγαπημένα σου πολύχρωμα λαχανικά όπως σπανάκι, ντομάτες, κόκκινες και κίτρινες πιπεριές, καρότα κ.ά. Χρησιμοποίησε λάδι και ξύδι για dressing ή προμηθεύσου ένα υγιεινό dressing βινεγκρέτ και πρόσθεσε 2 κουταλιές στη σαλάτα σου.

2. Φρόντισε να έχεις πάντα baby καροτάκια και πιπεριές

Αυτά μπορείς να τα συνδυάσεις με χούμους για ένα γρήγορο σνακ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 2 πράσινα smoothies αποτοξίνωσης που δρουν χωνευτικά και διώχνουν τις τοξίνες (με λαχανικά!)

3. Φύλαξε λαχανικά στην κατάψυξη σου

Έτσι, όταν σου τελειώσουν τα φρέσκα λαχανικά μπορείς να ψήσεις στο φούρνο τα κατεψυγμένα.

4.Βάλε στο ψυγείο σακουλάκια

Τα σακουλάκια θα είναι γεμισμένα με ψιλοκομμένα μανιτάρια, κρεμμύδια, σπανάκι και άλλα λαχανικά. Με τον τρόπο αυτό μπορείς εύκολα και γρήγορα να τα προσθέσεις στην ομελέτα σου για πρωινό.

5. Προμηθεύσου κολοκυθάκια και ένα spiralizer λαχανικών

Μπορείς να τα περάσεις από το σπιράλ λαχανικών και είτε να τα ζεματίσεις λίγο και να τα φας ως μακαρόνια, είτε να τα βάλεις σε σαλάτα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Bikini Body 2016

Κάμψεις δικεφάλων και κάμψεις με μετατόπιση: Πώς θα τις κάνεις

Δύο ασκήσεις για να μάθεις να κάνεις σωστές κάμψεις και να γυμνάσεις όλο το σώμα σου.

Γαρίδες με μέλι και λάιμ σε μια light εκδοχή

Μια γλυκιά και νόστιμη συνταγή για διαφορετικές γαρίδες με μέλι από αυτές που έχεις συνηθίσει με 176 θερμίδες μόνο και σούπερ γεύση.

Φτιάξε τα δικά σου μπιφτέκια σολομού με 109 θερμίδες

Φτιάξε σπιτικά μπιφτέκια σολομού σύμφωνα με τη δίαιτα Dukan.

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι: Άψογη συνταγή για εσένα που ξέρεις να διαλέγεις και να καθαρίζεις μύδια.

Zumba ή pole dancing; Tι να επιλέξεις;

Για σένα που ο χορός είναι το πάθος σου, οι επιλογές είναι πολλές. Από τη zumba και το swing μέχρι το pole dancing και το ξεφάντωμα στα club, διάλεξε τον ιδανικό για σένα!

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις με kettlebell για δυνατή κοιλιά πάνω στο στεπ

Αυτή η απαιτητική προπόνηση χρησιμοποιεί 2 κλασικά εργαλεία για τονωμένο κορμί: το kettlebell και ένα step. Σήμερα ασκούμε την κοιλιά πάνω στο στεπ.

#shapegreece