2 σούπερ ασκήσεις για γλουτούς και στήθος (το πρόγραμμα για ζευγάρια!)

Οι παρακάτω ασκήσεις για γλουτούς ενδεικνυνται να τις κάνεις μαζί με την κολλητή ή τον αγαπημένο σου

09.05.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Άσκηση και κατάθλιψη: Πόσο πρέπει να γυμνάζεσαι για να ΣΟΥ κάνεις καλό;

Πώς αποδίδει το πρόγραμμα

Την επόμενη φορά που θα σκέφτεσαι αν πρέπει να πας στο γυμναστήριο ή αν προτιμάς να συναντήσεις μια φίλη, κάνε και τα δύο! Η άσκηση με παρέα όχι μόνο είναι διασκεδαστική, αλλά σου δίνει και κίνητρο να συνεχίσεις. Επιπλέον, οι άνθρωποι που ασκούνται με ένα φίλο έχουν περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν τη ρουτίνα από αυτούς που το κάνουν μόνοι τους.

Για να μπορέσεις να γυμναστείς παρέα με τη φίλη σου, ζητήσαμε από τη διάσημη –στην Αμερική– γυμνάστρια Becky Tinney να μοιραστεί μαζί μας τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για ζευγάρια. Έπειτα, ζητήσαμε από τις κολλητές φίλες La La Anthony και Kelly Rowland να τις δοκιμάσουν. «Ακόμη κι όταν μένεις ακίνητη σε μια στάση ενώ η φίλη σου κινείται, σμιλεύεις τους μυς συστέλλοντάς τους ισομετρικά. Μπορείς να διπλασιάσεις την καύση από κάθε άσκηση» τονίζει η γυμνάστρια. Σε 30 λεπτά θα κάψεις σχεδόν 300 θερμίδες και θα ενδυναμώσεις κάθε μυ από την κορυφή ως τα νύχια – έχοντας πολύ ελεύθερο χρόνο για να βγείτε έξω παρέα!

Το πρόγραμμα

Δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα εκτέλεσε 1 σετ από κάθε άσκηση με τη σειρά, χωρίς ξεκούραση. Σταμάτα, χαλάρωσε για 2 λεπτά και επανάλαβε μία φορά.

Θα χρειαστείς

Μια φίλη, μία μικρή μπάλα γυμναστικής 2-4 κιλών και ένα λάστιχο.

1. Πάσα με κάθισμα

kollitiki1

Ασκεί τα πόδια, τους γλουτούς, το στήθος και την πλάτη.

Κράτα την μπάλα κοντά στο στήθος σου με τους αγκώνες προς τα έξω, και στάσου όρθια απέναντι από τη φίλη σου, με τα πέλματα ελαφρώς ανοιχτά. Κάνε κάθισμα (Α) και σήκω όρθια καθώς τεντώνεις τα χέρια μπροστά και της πετάς την μπάλα. Η φίλη σου την πιάνει και κάνει κάθισμα, στη συνέχεια σηκώνεται και σου την πετά πίσω (Β), για να ολοκληρώσετε μία επανάληψη. Επαναλάβετε. Κάντε 12-15 επαναλήψεις.

2. Πίεση «τραμπάλα»

kollitiki2
Ασκεί τους ώμους, τους γλουτούς και τα πόδια.

Κράτα τις λαβές του λάστιχου στους ώμους, με τις παλάμες να κοιτούν μπροστά και στάσου όρθια, με την πλάτη στραμμένη στη φίλη σου και το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Η φίλη σου στέκεται πίσω σου με το αριστερό γόνατο λυγισμένο, κρατώντας το λάστιχο από τη μέση μπροστά στους γοφούς της (Α). Τέντωσε τα χέρια πάνω από το κεφάλι, ενώ εκείνη γέρνει μπροστά, χαμηλώνοντας τα χέρια προς το έδαφος και σηκώνοντας το αριστερό πόδι πίσω (Β). Επίστρεψε στην αρχική στάση και επανάλαβε. Εκτέλεσε 12-16 επαναλήψεις (η φίλη σου πρέπει να αλλάξει πόδι στη μέση της άσκησης) και ανταλλάξτε θέσεις για να ολοκληρώσετε το σετ.

Δες τις επόμενες ασκήσεις εδώ και εδώ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Bikini Body 2016

Best of network

#shapegreece