#ShapeTaperaki: Η super δίαιτα σε μπολάκια για να χάσεις βάρος ΤΩΡΑ από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, ετοίμασε γι’ αυτή την εβδομάδα του Bikini Body μια σούπερ δίαιτα σε μπολάκια για να χάσεις σίγουρα βάρος.

05.05.2016

εχεις διαβασει

Ώρα να ξεκινήσεις μια δίαιτα διαφορετική, μια δίαιτα σε μπολάκια: 5 μέρες, 3 μπολάκια κάθε μέρα, για τα κυρίως γεύματα.

Έχει βρεθεί ότι σερβίροντας κάτι σε μπολάκι, είναι πολύ πιθανό να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα και σταδιακά να χάσεις βάρος. Φτιάχνοντας επίσης, όμορφα πιάτα, πιάτα που θα ήθελες να φωτογραφίσεις και να ανεβάσεις πχ. στο instagram, αυξάνεται η απόλαυση του φαγητού και η νοστιμιά του!

Τα μπολάκια εξάλλου είναι και η τελευταία τάση στη μαγειρική για αυτή τη χρονιά, οπότε έχεις πολλούς λόγους για να τα δοκιμάσεις.

«Αν το δούμε και από ψυχολογική πλευρά, το να ασχοληθείς λίγο περισσότερο με το φαγητό σου ώστε να το κάνεις λίγο πιο ευπαρουσίαστο, σου δίνει την ευκαιρία να δείξεις στον εαυτό σου ότι τον περιποιείσαι και αυτό αυξάνει σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα να τηρήσεις το πρόγραμμα της διατροφής σου», τονίζει η Κλειώ Δημητριάδου.

Σε σχέση με τον κορεσμό, οι έρευνες δείχνουν ότι τα θερμά χρώματα σε κάνουν να πεινάς περισσότερο, ενώ τα ψυχρά και ειδικά το μπλε σε βοηθούν να χορταίνεις περισσότερο. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να βρεις μπλε μπολάκια, αρκεί να βρεις ένα σκεύος που να σε εμπνέει να κάνεις δίαιτα και να σου φτιάχνει τη διάθεση.

Μεγάλη σημασία έχει και το μέγεθος, καθώς το να βάζεις μικρή ποσότητα σε μεγάλο σκεύος θα μεγαλώσει την αίσθηση της πείνας σου.

Το να δοκιμάσεις τέλος, κάτι διαφορετικό, θα σε ανανεώσει και θα βγάλει την τυπική έννοια της «δίαιτας» από το μυαλό σου.

klio

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

Γενικές οδηγίες για τη δίαιτα σε μπολάκια:

  • -Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου
  • -Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους)
  • -Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα
  • -1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 5 μούσμουλα, 3 βερύκοκα, 10 κεράσια, 2 κουτ. της σούπας μούρα ή σταφίδες
  • -Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης
  • -Τα γαλακτοκομικά θα πρέπει να είναι με μειωμένα λιπαρά
  • -Μην καταναλώσεις καθόλου αλκοόλ τις καθημερινές. Το σαββατοκύριακο μπορείς να πιεις 2 ποτήρια κρασί ή μπύρα
  • -Στη βραδινή σαλάτα μπορείς να προσθέτεις 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Δες το εβδομαδιαίο πλάνο και σημείωσε ότι θα βρεις τις συνταγές στο Bikini Body 2016 από την Δευτέρα ώστε να ξεκινήσεις σωστά την δίαιτα από την αρχή της εβδομάδας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Bikini Body 2016

5 εύκολοι τρόποι να τρως λαχανικά κάθε μέρα

Ψάχνεις να βρεις εύκολους τρόπους για να τρως λαχανικά καθημερινά και δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτα; Εμείς έχουμε 5 λύσεις για εσένα.

Κάμψεις δικεφάλων και κάμψεις με μετατόπιση: Πώς θα τις κάνεις

Δύο ασκήσεις για να μάθεις να κάνεις σωστές κάμψεις και να γυμνάσεις όλο το σώμα σου.

Γαρίδες με μέλι και λάιμ σε μια light εκδοχή

Μια γλυκιά και νόστιμη συνταγή για διαφορετικές γαρίδες με μέλι από αυτές που έχεις συνηθίσει με 176 θερμίδες μόνο και σούπερ γεύση.

Φτιάξε τα δικά σου μπιφτέκια σολομού με 109 θερμίδες

Φτιάξε σπιτικά μπιφτέκια σολομού σύμφωνα με τη δίαιτα Dukan.

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι: Άψογη συνταγή για εσένα που ξέρεις να διαλέγεις και να καθαρίζεις μύδια.

Zumba ή pole dancing; Tι να επιλέξεις;

Για σένα που ο χορός είναι το πάθος σου, οι επιλογές είναι πολλές. Από τη zumba και το swing μέχρι το pole dancing και το ξεφάντωμα στα club, διάλεξε τον ιδανικό για σένα!

#shapegreece