Zumba ή pole dancing; Tι να επιλέξεις;

Για σένα που ο χορός είναι το πάθος σου, οι επιλογές είναι πολλές. Από τη zumba και το swing μέχρι το pole dancing και το ξεφάντωμα στα club, διάλεξε τον ιδανικό για σένα!

31.05.2016

εχεις διαβασει

Κάθε χορός επιτελεί ένα διαφορετικό σκοπό, ανάλογα με τη διάθεση που έχεις αλλά και τους σκοπούς σου. Επίλεξε ανάλογα λοιπόν ποιος ταιριάζει περισσότερο σε σένα!

Καλύτερο για να φτιάξεις το κέφι σου

Swing: Γίνεται με παρτενέρ και τα αγγίγματα μεταξύ σας –μαζί με τη γρήγορη μουσική– προωθούν την έκκριση της ωκυτοκίνης, που βελτιώνει τη διάθεση.

Καλύτερο για το στρες

Χορός με παρέα: Πάρε τους φίλους σου, πηγαίνετε σε ένα club και ξεδώστε όπως σας αρέσει. «Ο κοινωνικός χορός με οποιαδήποτε μουσική σου αρέσει σου παρέχει διπλό όφελος: αυτό της συντροφικότητας και αυτό της ανακούφισης από το στρες» λέει η ειδικός.

Καλύτερο για καύση θερμίδων

Zumba: Τα κουνήματα στο ρυθμό της salsa που βλέπεις στο Dancing with the Stars καίνε θερμίδες. Για κάτι παρόμοιο αλλά πολύ πιο προσβάσιμο, δοκίμασε τη δημοφιλή zumba. Ο ρυθμός είναι έντονος – μπορεί να κάψεις μέχρι και 250 θερμίδες σε 30 λεπτά.

Καλύτερο για δύναμη

Pole dancing: Κι όμως. Τα περισσότερα είδη χορού είναι ιδανικά για την τόνωση των κάτω άκρων, αλλά ο στύλος σού χαρίζει δύναμη και στο πάνω μέρος του σώματος.

Editor's Picks

Περισσότερα από Bikini Body 2016

5 εύκολοι τρόποι να τρως λαχανικά κάθε μέρα

Ψάχνεις να βρεις εύκολους τρόπους για να τρως λαχανικά καθημερινά και δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτα; Εμείς έχουμε 5 λύσεις για εσένα.

Κάμψεις δικεφάλων και κάμψεις με μετατόπιση: Πώς θα τις κάνεις

Δύο ασκήσεις για να μάθεις να κάνεις σωστές κάμψεις και να γυμνάσεις όλο το σώμα σου.

Γαρίδες με μέλι και λάιμ σε μια light εκδοχή

Μια γλυκιά και νόστιμη συνταγή για διαφορετικές γαρίδες με μέλι από αυτές που έχεις συνηθίσει με 176 θερμίδες μόνο και σούπερ γεύση.

Φτιάξε τα δικά σου μπιφτέκια σολομού με 109 θερμίδες

Φτιάξε σπιτικά μπιφτέκια σολομού σύμφωνα με τη δίαιτα Dukan.

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι: Άψογη συνταγή για εσένα που ξέρεις να διαλέγεις και να καθαρίζεις μύδια.

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις με kettlebell για δυνατή κοιλιά πάνω στο στεπ

Αυτή η απαιτητική προπόνηση χρησιμοποιεί 2 κλασικά εργαλεία για τονωμένο κορμί: το kettlebell και ένα step. Σήμερα ασκούμε την κοιλιά πάνω στο στεπ.

#shapegreece