3 τροφές που μειώνουν κατά 10% τη διάρκεια ζωής σου | Νέα μελέτη

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι τρία είδη τροφών και ποτών μειώνουν τη διάρκειας ζωής μας κατά περισσότερο από 10%!

τροφές istock

Μια νέα μελέτη αποκάλυψε ότι υπάρχουν τρία είδη τροφών που ενδέχεται να μειώνουν το προσδόκιμο ζωής σου κατά 10%.

Η μελέτη δείχνει ότι όσοι καταναλώνουν υψηλές ποσότητες υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων θα έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με τα άτομα που τα καταναλώνουν ελάχιστα. Η μελέτη, παρουσιάστηκε στην Αμερικανική Εταιρεία Διατροφής στο Σικάγο, και εξέτασε διατροφικά δεδομένα από σχεδόν 541.000 Αμερικανούς ηλικίας μεταξύ 50 και 71 ετών.

Αντιπαραβάλλει δίαιτες με ποσοστά θνησιμότητας για δύο έως τρεις δεκαετίες. Εκείνοι που κατανάλωναν τα περισσότερα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα είχαν 10% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις ή διαβήτη τύπου 2 από εκείνους που έτρωγαν λιγότερο. 

Μακροζωία: Θέλεις να ζήσεις μέχρι τα 100; Δώσε προτεραιότητα σε αυτό!

Ποια είναι αυτά τα τρία είδη τροφών και ποτών;

  1. Αναψυκτικά
  2. Ψωμί και κέικ
  3. Εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα

Στην κορυφή της λίστας των τροφίμων που μειώνουν το προσδόκιμο είναι τα αναψυκτικά, τόσο τα διαιτητικά όσο και τα κανονικά, ακολουθούμενα από τα είδη αρτοποιίας όπως το ψωμί και τα κέικ, χωρίς να ξεχνάμε τα επεξεργασμένα κρέατα. 

1. Αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά διαίτης ήταν ο βασικός παράγοντας στην κατανάλωση εξαιρετικά επεξεργασμένων τροφίμων. Το δεύτερο ήταν τα αναψυκτικά με ζάχαρη. Τα ροφήματα αυτά αποτελούν πολύ σημαντικό συστατικό της δίαιτας και συμβάλλουν στα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα.

2. Ψωμί και κέικ

Το ψωμί και τα κέικ που έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία, κατέχουν υψηλή θέση στη διατροφή εκείνων με μειωμένη διάρκεια ζωής. Μάλιστα μια μεγάλης διάρκειας μελέτη επιβεβαιώνει τη σχέση μεταξύ της πρόσληψης υπερεπεξεργασμένων τροφών και προκαλούν θνησιμότητα, ιδιαίτερα από καρδιαγγειακές παθήσεις και διαβήτη τύπου 2.

3. Εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα

Εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα ορίζονται τα προϊόντα που περιέχουν ουσίες που χρησιμοποιούνται συνήθως στη βιομηχανική παραγωγή τροφίμων, όπως συντηρητικά, πυκνωτικά, τεχνητά αρώματα, χρωστικές, γλυκαντικές ουσίες, διογκωτικά, λευκαντικά και βιομηχανικά τροποποιημένα λίπη και σάκχαρα.

Αυτή η έρευνα δείχνει ότι η υψηλότερη κατανάλωση υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας ανεξάρτητα από άλλους παράγοντες όπως το κάπνισμα, η παχυσαρκία και η ποιότητα της διατροφής. Αυτό δηλώνει ότι οι επιβλαβείς επιπτώσεις των υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων στην υγεία μπορεί να παραμείνουν ανεξάρτητα από τους γενικούς παράγοντες του τρόπου ζωής.

Το πιο εύκολο hack μακροζωίας είναι αυτό!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i