18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα το ιδανικό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα το ιδανικό βάρος

Τελευταία παίρνω πάρα πολλά μηνύματά σας, όχι μόνο σχετικά με τη δουλειά μου αλλά και σχετικά με τη διατροφή που ακολουθώ και είμαι σταθερή στα κιλά μου, ανεξάρτητα από τις εγκυμοσύνες.

Γυμνάζομαι, αλλά όχι φανατικά. Φανατικά γυμναζόμουν πριν αποκτήσω παιδιά. Πλέον έχω τόσο περιορισμένο χρόνο και δυσκολεύομαι πολύ.

Ωστόσο, όταν γυμναστώ θα κάνω pilates, ή βάρη καθώς το δικό μου σώμα τα χρειάζεται.

Αυτό που με έχει κρατήσει σταθερή στα κιλά μου, είναι η διατροφή.

Και φυσικά αποφάσισα να σας αποκαλύψω όλα τα διατροφικά μυστικά μου:

  1. Τρώω κάθε 3-4 ώρες, δεν αφήνω ποτέ να περάσει περισσότερος χρόνος.

    Πριν το φαγητό πίνω πάντα ένα ποτήρι νερό.

  2. Το βράδυ βάζω στο ψυγείο 2 λίτρα νερό και το αναμιγνύω με ένα αγγούρι ξεφλουδισμένο σε φέτες, ένα κουταλάκι του γλυκού τζιντζερ , ένα λεμόνι κομμένο σε φέτες και 10 φύλλα δυόσμου. Τα αφήνω όλη νύχτα στο ψυγείο, το πρωί τα σουρώνω και πίνω αυτό το νερό όλη την ημέρα.
  3. Τρώω το πρωινό μου μετά από μια ώρα από τη στιγμή που θα σηκωθώ από το κρεβάτι γιατί η διατροφολόγος μου μου έχει πει ότι διαφορετικά θα έχω τυμπανισμούς όλη την ημέρα.
  4. Τα ενδιάμεσα γεύματα από τα 3 κυρίως γεύματα είναι ένα φρούτο με ξηρούς καρπούς, ή γιαούρτι με δημητριακά και ξηρούς καρπούς και φρούτο, ή μπάρα με φρούτο και ξηρούς καρπούς,
  5. Στο βραδινό προσπαθώ να μην φάω υδατάνθρακα (ψωμί, ρύζι, καλαμπόκι, πατάτα, δημητριακά, κινόα, κλπ), ή έστω, θα φάω μικρή ποσότητα.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i