5 συνταγές για γρήγορο πρωινό με τη σωστή αναλογία πρωτεΐνης και υδατάνθρακα

Χορταστικές και εύκολες ιδέες πριν πας στη δουλειά ή και για να πάρεις μαζί σου.

5 συνταγές για γρήγορο πρωινό με τη σωστή αναλογία πρωτεΐνης και υδατάνθρακα

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να παραλείψεις το πρωινό γεύμα, αφού όχι μόνο είναι αυτό που σου δίνει την ενέργεια που χρειάζεσαι αλλά σε βοηθάει να αποφύγεις τις κακοτοπιές – δηλαδή το τσιμπολόγημα αργότερα στο γραφείο. Το πόσο αγαπάμε το πρωινό το ξέρεις – τόσο να το φτιάχνουμε όσο και να το φωτογραφίζουμε για το Instagram, και κάθε φορά αναζητάμε νέες ιδέες για να αντικαταστήσουμε το μπολ με τα δημητριακά ή το ψωμί με μέλι.

Συνταγές για πρωινό | Γρήγορο, θρεπτικό, υγιεινό

Όσο κι αν βιάζεσαι το πρωί, δεν χρειάζεσαι πάνω από δέκα λεπτά για να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο πρωινό. Αυγά, φρούτα, βρώμη, όποιο κι αν είναι το αγαπημένο σου συστατικό, συγκεντρώσαμε 5 λαχταριστές συνταγές που τα έχουν όλα – από δροσιστικά smoothie μέχρι scrambled eggs.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i