6 tips για υγιεινή διατροφή χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να νιώσεις στέρηση

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Οι εξορμήσεις στις παραλίες ήδη ξεκίνησαν και εσύ, μπορεί να ξεκινάς τις αυστηρές δίαιτες, ωστόσο οι τελευταίες, τις περισσότερες φορές, δεν σου εγγυώνται μόνιμο αποτέλεσμα.

Για την απώλεια του περιττού βάρους, σημαντικό είναι να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής, που χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και άγχος, θα σε οδηγήσει στον στόχο των ιδανικών κιλών. Παρακάτω, θα βρεις 6 τακτικές που, υιοθετώντας τις, θα έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο σου.

6 tips για υγιεινή διατροφή χωρίς να κάνεις δίαιτα:

1.Μαγείρεψε στον ατμό 

Ακόμα πιο υγιεινό και από το βράσιμο -και φυσικά από το τηγάνισμα- των φαγητών είναι το μαγείρεμα στον ατμό, που περιορίζει τη χρήση λαδιού και διατηρεί την υγρασία των τροφών. Μαγειρεύοντας φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά στον ατμό, όπως λαχανικά και ψάρια, διατηρείς αυτά τα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το βράσιμο σε νερό.

2.Αν είσαι πολυάσχολη, προετοίμασε τα γεύματά σου 

Η δουλειά και οι προσωπικές υποχρεώσεις και οι δραστηριότητες, πολλές φορές δεν σου αφήνουν περιθώρια για να αφιερώσεις χρόνο στο μαγείρεμά σου και ψάχνεις να βρεις γρήγορες λύσεις, που συνήθως είναι ανθυγιεινά γεύματα, με πολλές θερμίδες και λίγα θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι η ιδανική λύση; Αφιέρωσε μία ή δύο φορές την εβδομάδα να μαγειρεύεις για τις επόμενες μέρες και να έχεις έτοιμα τα γεύματά σου, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να καταφεύγεις σε ανθυγιεινές λύσεις.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i