Δίαιτα Healthy Detox: η αποτοξίνωση όπως πρέπει!

Καθημερινά βομβαρδίζουμε τον οργανισμό μας με τοξίνες, οι οποίες έχουν επιβλαβείς επιδράσεις στο πεππτικό σύστημα και όχι μόνο. Μια σωστή αποτοξινωτική δίαιτα μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από τις τοξίνες και τα κακά που προκαλούν.

19.03.2013

Γράφει: Δέσποινα Μαρσέλου

εχεις διαβασει

Δίαιτα Healthy 
Detox: η 
αποτοξίνωση όπως 
πρέπει!

H Δέσποινα Μαρσέλου, διαιτολόγος-διατροφολόγος (ειδίκευση στην κλινική διατροφή και ανοσολογία) ετοίμασε για εσένα ένα πρόγραμμα υγιεινής αποτοξίνωσης. Μετά την πρώτη εβδομάδα γνωριμίας με το πρόγραμμα SHAPE BIKINI BODY COUNTDOWN και τη δεύτερη εβδομάδα ενεργοποίησης του μεταβολισμού, έρχεται η τρίτη εβδομάδα αποτιξίνωσης.

Έτοιμες για αποτοξίνωση;

Φαντάσου τον εαυτό σου να ξυπνάει κάθε πρωί χωρίς κόπωση, χωρίς ημικρανίες και το κυριότερο με ευχάριστη διάθεση. Μην βλέπεις την αποτοξίνωση σαν δίαιτα αλλά σαν μια διαδικασία χαλάρωσης και καθαρισμού του οργανισμού. Το αξίζεις!

Το πιο σημαντικό κατά την διάρκεια αποτοξίνωσης:

ΣΩΣΤΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ η αφυδάτωση οδηγεί σε κόπωση και μυϊκή αδυναμία, ο μεταβολικός ρυθμός επιβραδύνει  και σου δημιουργείται ένα εικονικό αίσθημα πείνας. Βοήθησε το σώμα σου να ενυδατώθεί με άφθονο νερό και αφεψήματα και προσπάθησε να τα καταναλώνεις τακτικά καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Αντί για ζάχαρη, προτίμησε βιολογικό μέλι ή στέβια. Θυμίσου: μικρές αλλάγες θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και αλλαγή στον τρόπο της διατροφικής συμπεριφοράς σου.

Έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την αποτοξίνωση με αφαγία και κατανάλωση μόνο χυμών. Μέγα λάθος. Το ζητούμενο δεν είναι να μείνεις νηστική επί μέρες. Το θέμα είναι να βοηθήσεις τον οργανισμό να αποβάλλει τις τοξίνες και να ξεκινήσει να λειτουργεί καλύτερα σε όλα τα επίπεδα.

Σημαντικές πληροφορίες:

* Οι μερίδες για τα μακαρόνια  είναι 100-120 γραμμάρια  (ωμά)

* Τα λαχανικά είναι άφθονα

* Τυρί σε ποσότητα 40-60γρ

* Ψάρι σε ποσότητα 150-180 γραμμάρια (μαγειρεμένο) και κρέας 120-150 γραμμάρια

* Ξηροί καρποί: μια μικρή χούφτα αλλά ανάλατοι πάντα

* Λάδι: πάντα έξτρα παρθένο σε ποσότητα 1-2 κουταλάκια ημερησίως

* Αλκοόλ: δοκίμασε κόκκινο /λευκό ξηρό κρασί 2-3 ποτήρια/ εβδομάδα

* Απόφυγε τον καφέ και προτίμησε ροφήματα όπως το τσάι.

* Η σαλάτα είναι άφθονη με λίγο λάδι.  Προσοχή στο αλάτι και μπαλσάμικο ξίδι που προκαλούν κατακράτηση υγρών.

* Η σοκολάτα είναι πάντα bitter

* Νερό:  οπωσδήποτε 2 λίτρα οι γυναίκες και 2.5 λίτρα οι άντρες. Διαφορετικά και εξαιτίας της αυξημένης ποσότητας φυτικών ινών, θα υποφέρεις από "φουσκώματα".

* Zυγαριά: μπορείς να παρακολουθείς το βάρος σου σε εβδομαδιαία βάση. Το πρωινό που σκοπεύεις να ζυγιστείς, κάν'το αρκετά πρωί. Την προηγούμενη ημέρα, μην γυμναστείς!

* Καλό ειναι το μενού να ακολουθείται με σειρά.

* Η γυμναστική πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 3 ώρες μετά το πιο πρόσφατο σου γεύμα.

* Αυτή την εβδομάδα προτίμησε να προσθέσεις στη διατροφή σου περισσότερο νερό ή και αφεψήματα με μάραθο και μελισσόχορτο με στέβια.

Περισσότερα από Bikini Body '13

#shapegreece