Bikini diet: δίαιτα & δείχνεις αδύνατη στο μπικίνι

Αν έχεις προσπαθήσει τα πάντα σε διατροφή και άσκηση και η ζυγαριά σου έχει «κολλήσει», η Δέσποινα Μαρσέλου ετοίμασε για σένα μία δίαιτα που θα σε βοηθήσει να ξεκολλήσεις το δείκτη της ζυγαριάς και να μπεις στο αγαπημένο σου μπικίνι!

22.06.2014

εχεις διαβασει

Bikini diet: δίαιτα & δείχνεις αδύνατη στο μπικίνι

Bikini diet: δίαιτα & δείχνεις αδύνατη στο μπικίνι
6η Ημέρα

Πρωινό
1 φλιτζάνι γάλα 2% με 3 κ.σ. βρόμη με 1 κ.σ. κράνα και μία πλάκα μαύρη σοκολάτα (30 γραμμ.).
 
Δεκατιανό
1 σφηνάκι λιναρόσπορος με 1 κ.σ. μέλι εναλλάξ με 2-3 καλαμπογκοφρέτες.
 
Μεσημεριανό
Κοτοσαλάτα με μπρόκολο, κρεμμύδι, καυτερή πιπεριά, σκόρδο, ελιές και σόγια σος: όλα να σοταριστούν σε λίγο ελαιόλαδο –το μπρόκολο να έχει βραστεί για 4 λεπτά–, το κοτόπουλο βραστό ή ψητό και η σόγια σος προστίθεται στο τέλος αφού την έχεις ζεστάνει.
 
Απογευματινό
1 κεσές γιαούρτι 2% με 1 κ.σ. πευκόμελο.
 
Βραδινό
Πράσινη σαλάτα ανάμεικτη με 5-6 αποξηραμένα δαμάσκηνα, μία μερίδα γαλοπούλα (30 γραμμ.), μία μερίδα τυρί χαμηλών λιπαρών (30 γραμμ.) και ντρέσινγκ μουστάρδας μελιού (1 κ.σ.).
 
7η Ημέρα
Πρωινό
1 φλιτζάνι γάλα 2% με 3 κ.σ. βρόμη με 1 κ.σ. κράνα και μία πλάκα μαύρη σοκολάτα (30 γραμμ.).
 
Δεκατιανό
1 σφηνάκι λιναρόσπορος με 1 κ.σ. μέλι εναλλάξ με 2-3 καλαμπογκοφρέτες.
 
Μεσημεριανό
120-150 γραμ. μπιφτέκια γαλοπούλας με σαλάτα ρόκα και 40 γραμ. ανθότυρο.
 
Απογευματινό
30-40 γραμμ μαύρη σοκολάτα.
 
Βραδινό
1 κεσεδάκι τυρί cottage με 1 κουταλιά αποξηραμένα φρούτα, 1 σφηνάκι λιναρόσπορο και μια 1 κουταλιά της σούπας μέλι

[related id="19602"]

Περισσότερα από Bikini Body '14

Best of network

#shapegreece